zondag 19 april 2020

dankjewel


Dankjewel aan iedereen,
 die gezellig hielp mee zoeken naar een titel bij vorig postje
zoals Mizz die meerdere pogingen deed,
maar dat waren soms kortverhalen ipv titels 😀

Duidelijk dat het niet zo eenvoudig is een 'catchy' titel te vinden
daar heb ik ook altijd moeite mee zoals je wel al kon merken

zelf schoot ik in de lach bij : waar zit de bruine suiker verstopt
dat zag ik er helemaal in
Ook Marjolein haar antwoord vond ik wel tof 
en dat vonden ook enkele bezoekers: pittenspitters

Sommigen hadden een duidelijke winnaar voor ogen
en kreeg ook op fb een stem
en daar kon ik volledig achter staan 
en niet onbelangrijk, mijn stem telt dubbel 😋
en zo is de winnaar Dirk H  met: zware aardbeid
kort en krachtig, origineel en treffend voor de foto
Deze 'gelukkige' krijgt nog een kleinigheid in de bus
(graag even je adres doorgeven)

En voor iedereen is er nog dit bloemetje




19 opmerkingen:

  1. DANK dank.. voor dat mooie bloemetje.. het wordt nog geschilderd 'as we speak' hè! :-)
    Vond die van Dirk ook de beste.. goed verzonnen, terechte winnaar!
    Heb zelf meestal niet zo'n moeite met het verzinnen van titels hoor.. soms schieten ze je gewoon te binnen.. en anders gooi ik er maar wat op.. en mééstal zijn het geen hele verhalen hahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Dirk fijn dat je in te prijzen valt!
    An het was leuk om mee te doen tot de volgende........
    fijne dag
    groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke titel, maar ik blijf toch den bruine suiker zoeken zenne hihihi

    Geniet van je zondag lieve An, en dank voor de mooie bloem xxx

    Liefs, Nikita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een terechte winnaar An

    prettige zondag


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk voor Dirk, gefeliciteerd
    Leuk blog An, ik genuet van dut 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicitatie voor de winnaar en jij bedankt voor het bloemetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blogje had je hier voor An, ik had het gemist.
    Maar ook dit is weer een mooie foto.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte ook van mijn zijde voor dirk.
    Wellicht nog eens een keer zoiets doen want
    het was best leuk. En alle reacties vond ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank voor het mooie blommeke, en voor de winnaar: proficiat, helemaal verdiend...!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super , was ook mijne favoriet en dank je wel voor het mooie bloemetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, ik ga snel kijken op je vorige blog...
    Dirk H gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank dank.. alleen al dat ik een kansje maakte met het eerste wat in mij op kwam
    En de winnaar.. gefeliciteerd krachtig, kort en prachtige woordspeling

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd voor de winnaar.

    Dank voor het bloemetje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi An.

    Mooi deze ook.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amaai, ik heb een prijs gewonnen ! Ik had het nog niet eens door. Persoonlijk vond ik "waar zit de bruine suiker verstopt" beter. Maar ik ben erg blij hoor. Wat een eer om een prijs te winnen bij Fotorantje. Erg bedankt ! Ook voor het bloemetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kennelijk loop ik door mijn achterstand weer een en ander mis hahahahaha...
    maar deze foto is echt onwijs leuk. Zeker als je die in vergroting bekijkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihihi, wat lief, en zo hebben we allemaal een prijs gekregen.
    Jouw heerlijke foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!