donderdag 5 november 2020

adem in, adem uit


De mistige ochtend kan mij niet binnen houden
en al vlug ben ik in het park, beweging blijft nodig


De zon breekt door...



om de mooie herfstkleuren nog meer te laten schitteren 


Adem in, adem uit
Tussen de bomen snuif ik de zuurstof op


De pony's hebben nu vast een koude natte neus van het vochtige gras


Een paddenstoel zoekt bescherming bij een stoere boom
En na bijna een uur en half kwam het eind aan weer een deugddoende herfstwandeling


 

21 opmerkingen:

  1. Niets zo gezond als een ochtendwandeling in de Brielmeersen, Fotorantje. En het leverde jou ook nog heel mooie foto's op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo, en een mooi bankje op de route, voor even een korte stop als het nodig is...!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi....ik heb ze ADEMLOOS bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit prachtige foto's van je ochtend wandeling. De een nog mooier dan de ander

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk, geen vorst zo te zien hé L
    :-)
    wij wel,
    dat was effe wennen en kkkkkkoud :-)
    superfoto's An,
    smullen weer

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er was nog hier en daar een heel dun laagje vorst, maar het meeste van het weinig dat er was was al weg :-)

      Verwijderen
  6. Wooow ! Petje af hoor, dit zijn echt schitterende foto's die je met ons deelt !
    De zonneharpen vind ik echt top foto's.
    Heel mooi licht in alle foto's... De herfstgeuren, die ruik ik in elke foto.
    Mijn complimenten hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het reageren gaat weer waardeloos, maar ik probeer toch nóg maar een keertje te schrijven wat een geweldig mooie foto's dit zijn!
    En anderhalf uur wandelen?.. wauw.. dan had jij vast een goede dag.. fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank voor je doorzetting Mizz!
      ja in de herfst gaat het beter wat energie betreft, de zomer is uitputtend
      en in die tijd zit natuurlijk het foto's nemen inbegrepen dus t is niet echt zolang aan een stuk doorstappen ;-) maar t is wel zonder op enkele bankjes te moeten rusten wat in de zomer wel nodig is
      Leve de herfst :-)

      Verwijderen
    2. Is ook eigenbelang hè An.. ik kom hier graag meegenieten en dat wil ik je dan ook wel even laten weten natuurlijk! :-)
      Ah.. nou zéker 'leve de herfst!' dan.. sowieso vind ik dat het mooiste seizoen van het jaar! :-)

      Verwijderen
  8. Wat prachtig An.

    Hier is nu ook mist, straks misschien het zonnetje.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Schitterend, wat is dit mooi.
    Super mooie foto's An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onze mi(y)st(erieus) schitterende wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een topreeks An

    mijn complimenten hiervoor

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik probeer voor de derde keer te reageren.Heel mooie reeks en wat fantastisch die zonneharpen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het lijken wel schilderijen van de oude meesters!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw.... dit zijn wel hele sfeervolle platen An.
    Het heeft ook echt een magische uitstraling :-)
    Echt heel mooi!~😍

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!