woensdag 17 maart 2021

kaasmaalderij












 

18 opmerkingen:

  1. Ahaaa.. doen ze dat zó? ik vroeg het me altijd al af als ik een zakje geraspte kaas kocht..! :-)
    Weer ontzettend leuk bedacht an!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ha...ze bestaan gelukkig nog.
    Deze is ook weer gewéldig.
    Hoe verzin je het !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die jongens hebben het altijd druk... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die mannen hebben hun handen vol! Gelukkig hebben ze hulp van een puntenslijper (-: Hoe verzin je het telkens weer om me zo te verrassen. Heerlijk. Letterlijk en figuurlijk.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk!
    Waar haal je toch steeds weer die nieuwe inspiratie vandaan.
    Echt wer geweldig An 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap weer, je kleintjes aan 't werk!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie reportage An, weer knap verzonnen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOL geweldige serie weer an,
    waar vind je ze toch :-)
    super...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Wat heb je dit tof gemaakt.
    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo gaat het er dus aan toe An

    knap bedacht

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kaas malen met een potloodslijper, je moet er maar opkomen. Jouw mini-mensjes zijn superhandig en slim, Fotorantje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met die minimensjes ben je niet te kloppen An !
    Je creatieve fantasie is zalig en grenzeloos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supertof verhaal, waar ik veel uit leerde en hartelijk bij kon glimlachen. Het maakt gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is altijd weer genieten An als ik de kleine mannekes weer ziet werken. Heel slim bedacht weer.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!