woensdag 10 maart 2021

rendez-vous

 


Een pauze van corona,
wat zoveel betekent als er even op uit gaan.
En zo had ik een rendez-vous met Lies
elkaar halfweg ontmoeten, elk een half uurtje treinen
om een paar uurtjes bij te babbelen


Niet dat we iets speciaal gingen bekijken
Elkaar even zien was het hoofddoel, 
en ondertussen vastleggen wat we tegen kwamen,
en dat deden we in Roeselare
Jammer genoeg marktdag, en dus wat te druk
en moeilijk om gebouwen te fotograferen met al die kramen
Dus het worden gewoon wat sfeerbeelden


Roeselare ligt centraal in de provincie West-Vlaanderen
Achter de geveltjes de toren van de Sint-Michielskerk
en hieronder een stukje van het stadhuis


In volgend postje slenteren we nog wat rond



13 opmerkingen:

  1. Er zijn ergere dingen an, ik heb fijne herinneringen aan roeselare ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een coronapauze juich ik van ♥e toe. Zeker als ik jou of Lies zou kunnen ontmoeten. Even kunnen bijkletsen is goud waard.
    Toe maar, wat je "gewoon wat sfeerbeelden" noemt...
    Ik lees en kijk graag meer.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om bij te praten zou een simpel pleintje al voldoende zijn zeg ik altijd maar.. maar je maakte nog mooie foto's! Marktdag.. tja, dat is druk en staat in de weg.. ooit eens in Delft gehad.. is best jammer. En de Gentse Feesten de eerste keer dat ik in Gent was haha! Maar bijkletsen kon tóch nog wel gelukkig hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Was zóóó blij je weer te zien, Antje!
    'k Laat de eer aan jou om te bloggen. Veel fotografeerde ik niet, genieten deed ik des te meer.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mekaar nog eens zien én terug bijpraten, meer moet dat niet zijn om een zalig dagje uit te beleven hé ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, dat is goed gedaan An, elkaar weer even zien en bijkletsen, meer hoeft het dan ook niet te zijn.
    Een bakje koffie is onderweg ook wel te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sfeerbeelden An.
    Wat heerlijk om er even op uit te gaan.
    Hebben we af en toe toch nodig.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Lekker er even op uit.
    Mooie foto's heb je toch nog kunnen maken.
    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo werd het een fijne babbel, zelfs zonder terrasje.
    Roeselare leerde ik kennen via mijn zus die daar vlakbij woont en de blog van Suske.
    Zalige eerste foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat jullie konden bijbabbelen dat zal zalig geweest zijn. Leuk dat ik dat virtueel kon volgen. Wat een fijne foto's zijn het geworden An.Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elkaar halverwege ontmoeten is een uitstekend idee in corona-tijden, Fotorantje.
    Roeselare ken ik vooral als winkelstad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk even zo'n ontmoeting en dan ook nog mooie sfeerbeelden maken.
    Als iemand een sfeerbeeld kan maken dn ben jij dat wel An ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!