dinsdag 29 juni 2021

strange



Strange, dat was het zeker
Heel vreemd zelfs
Nochtans was ik al goed wakker
toen ik m'n ochtendwandeling deed langs De Leie
Maar toch zag ik vreemde voorwerpen


En daar zat KADE voor iets tussen
Kade = kunstacademie deinze
Met een beeldenroute langs De Leie van Deinze tot Kasteel Ooidonk
brengen ze een hommage aan hun directeur die er mee stopt
Tot het kasteel stapte ik niet, dat was me te ver
maar op mijn wandelstukje zag ik een 10-tal objecten
Sommigen hadden niet veel werk aan hun project







14 opmerkingen:

  1. Zoveel kunstenaars, zoveel stijlen.. maar de meeste kunnen me echt wel bekoren hoor. Zelfs die vastgebonden warmwaterzakken die merkwaardig genoeg iets lijfelijks krijgen zo..! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boom heeft vast buikpijn, dan kan die warmwaterzak wel helpen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) er zitten mooie dingen tussen An, en van sommige denk ik ..zo...
    meer kan ik er niet van denken :-)
    knapper reportage van jou om dat allemaal in een blog te krijgen hé :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie jij toch altijd leuke dingen An.
    Dank voor het delen, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "me-ander".. een leuk initiatief An

    de directeur krijgt ze wel een bijzonder afscheid


    knap in beeld gebracht

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn! Er zitten pareltjes tussen. Een prachtige hommage.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg An, er zijn echte kunstwerkjes bij, het ene al meer dan het andere, maar toch. Jij komt toch steeds bijzondere dingen tegen die je altijd zo knap weet te brengen, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn dit te ondekken en er zitten heel mooie kunstywerkjes tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Kleurrijk, apart en leuk

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de vreemde voorwerpen anders mooi gefotografeerd An.
    Mooi om te zien allemaal.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik las over dit project van KADE in de krant. Er zit wel enkele leuke dingen tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt kunst en kunst maar er zitten toch hele leuke dingen tussen :-)
    Grappig om dat tijdens je wandeling tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!