dinsdag 8 juni 2021

zen


Daar zat ik dan, 
op dat bankje, 
helemaal alleen,
tussen duuuuuzenden lila phaceliabloemetjes
de heerlijke geur op te snuiven,
te kijken naar de vele bietjes,
te luisteren naar vogelgezang 
en het gekwetter van de onzichtbare ooievaarsjongen,
Om helemaal zen te worden toch?!
Met hier en daar een koolzaadbloem die z'n kopje uitstak
alsof ze lieten weten 'hé wij zijn hier ook nog'



En wat verderop nog een vrolijk staartmeesje
die ik eindelijk nog eens op de foto kreeg


16 opmerkingen:

  1. Wauw.. die phacelia doet het daar wel heel erg goed zeg.. een paarse zee! (zou m'n nichtje geweldig gevonden hebben! ;-) )
    Ik denk dat het je wel goed deed, daar te zitten, met je camera.. en te genieten van alles om je heen.. al was je dan alleen.. denk ik juist? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor, vroeg in de ochtend, nog zo goed of geen volk, fantastisch

      Verwijderen
  2. Inderdaad, je was helemaal Zen...en ik hield toch al van je...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige omgeving An, helemaal in je eentje op een bankje, helemaal zen. Ik kan er inkomen, een paarse bloemenzee en de vogels die je gedag komen zeggen, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt een prachtige paarse zee naast je deur ??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even (of vééééél langer) wegedromen... Prachtig!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige reeks An

    je zou van minder ZEN worden

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zal van minder al Zen worden An !
    Prachtige foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ongelooflijk genieten daar. Wat een prachtig paarse bloemenzee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi plekje om een poosje zen te zijn...!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhhhhhhhhhhh An, ik zen met j e mee. wat een heerlijk blogje heb je gemaakt,
    genoten met hoofdletter,
    de vogeltjes gaan weldra in de rui en dan wordt het een stuk stiller buiten..
    maar nu is het nog feest
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi An.

    Wah An, daar kun je echt de hele dag heerlijk van de natuur genieten.
    Echt prachtig.

    Super mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig.Ik zou ongemerkt mee op het bankje gaan zitten zonder een woord te zeggen, turend naar de blauwe bloemenzee, alleen met mijn dromen, in mijn coconnetje,voor niemand bereikbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zaaaalig Fotorantje ! Dit is pas genieten ! En wij genieten mee door jou foto's. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!