maandag 5 juli 2021

buitenverblijf


In een openbare tuin bij een klein park staat een huisje
een huisje zonder ramen, geen deur om aan te kloppen
je hoeft niet door het raam te gluren
alles staat open en bloot

Het is het gewezen koetshuis van een chique villa
Ooit in 2012 dwaalde ik eens rond in die leegstaande villa
ik glipte binnen langs een openstaand raam en schoot vlug enkele kiekjes
Na wat speurwerk kon ik nog enkele foto's terugvinden 


Ondertussen is de villa uitgebouwd tot appartementen
met op het gelijkvloers een dagzorgcentrum
Maar we dwalen af, allé ik dwaal af
Het gaat hier om het koetshuis
die je dus in de tuin kan vinden die de Markt met het Kaandelpark verbindt
Een man van de appartementen vond het leuk er een 'buitenverblijfje' te maken
hij decoreerde de ruimte en zit er nu vaak iets te drinken...



13 opmerkingen:

  1. De 'grandeur' van toen en nu...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! een overdekt zitje bij een parkje.. gezellig!
    Die oude fotootjes herinner ik me nog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie collage An

    en laat die man er maar van genieten

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel een zalig plekje om te genieten van lekker niets doen :-)
    enne... An, als urbex fotograaf ! Dat had ik nooit verwacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha jawel hoor, maar heb daar eigenlijk nooit de kans toe
      op m'n vorig blog heb ik ooit een huisje gezet, en ook het verwaarloosde park van dadizele

      Verwijderen
  5. Opmerkelijk blog en het moet daar zalig zijn er rustig te kunnen niksen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Dat ziet er super leuk uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kende dit dus helemaal niet maar vind het wel erg leuk om te zien.
    Zo doe je ook weer wat ideetjes op om eens te bezoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HĂ© dat wist ik niet. Lang geleden dat ik langs daar ben gaan wandelen. Wel goe gevonden van die man.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!