woensdag 30 maart 2022

voordeur


Deze week kreeg ik een nieuwe voordeur.
Nee, niet aan m'n appartement hé
maar eentje aan m'n aantal jaren
Waar zijn die jaren eigenlijk naar toe gegaan vraag ik me af
Het is beetje schrikken toch als je dat getal ziet staan: 60
terwijl je in gedachten nog altijd in de 30 bent of zelfs jonger
Een feestneus ben ik niet (ik hou ook niet zo van al die aandacht)
maar een uitstapje met tussenin een natje en droogje is helemaal mijn ding
en verspreid over het jaar 😂
Zodat het voor m'n hoofd niet te vermoeiend is, 
want al die prikkels blijven me parten spelen 
En verspreid, dan heb je er ook langer en meer deugd van 
dan van één groot lawaaierig feest  
En zo kwam er deze week ook eentje speciaal af voor een feestelijk ontbijt 
in brasserie Leiedam

Maar we konden het natuurlijk niet laten toch nog een fikse wandeling te doen nadien
waar deze zich ook nog even liet zien
Een heerlijk dagje! 


14 opmerkingen:

  1. piep wat een heerlijke dag was dat. knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke dag in goed gezelschap.
    En dan ook nog je vriendje eekhoorn die zich liet zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah.. Eekie kwam je ook nog effe feliciteren natuurlijk.. die weet hoe het hoort! :-)
    Heerlijk feestelijk ontbijt.. jullie zullen genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten van elke dag dan hebben nieuwe voordeuren geen belang.Een dag niet genoten is een verloren dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn hartelijke gelukwensen met je verjaardag An !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was dat dus een heerlijke dag met feestrandje.
    En 60 is nog jong.
    Je loopt dus 14 jr achter ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zolang je maar jong van geest blijft maakt de leeftijd niets uit.
    Toch gefeliciteerd met je nieuwe voordeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kan je echt van genieten hé met jullie tweetjes ! Nog een fijne verjaardag Antje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach an, gek is dat dat iedereen zich 30 blijft voelen hé,
    geniet er maar van hoor, het gaat vanzelf verder, gewoon adem blijven halen :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een héérlijk dagje, dat nog nazindert...
    (Ook) merci!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd An.
    Zo te zien heb je van je dag genoten.
    Doe ik van je foto's het ziet er allemaal heerlijk en mooi uit.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Nog gefeliciteerd, jonkie ben je nog hoor.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Genieten van het leven én waardering hebben voor het 'gewone'... Dat is ook een levenskunst hé ?

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!