dinsdag 8 maart 2022

in de ban

Sinds half oktober ben ik nog niet buiten m'n eigen stadje geweest, echt waar
k heb hier dan ook alles: beetje stad, veel groen, de Leie, museum,...
Een echte huismus of beter gezegd 'Deinzemus' ben ik geworden 😀
Maar maandag, toen was het zover,
ik zette terug een stapje in de wereld
En die wereld was Brugge
Zonder doel, behalve een date
Mijn vorige bezoekdag aan Brugge was heel erg gevuld
en toen was ik helemaal in de ban van Adornes
Nu was ik alleen maar in de ban van Lies 😄
en ook wel een beetje de narcissen

De narcissen van het begijnhof samen met de stralende zon en ons weerzien
verwarmden ons hartje al was het echt wel koud













17 opmerkingen:

  1. 't Was een ó zo mooi dagje, Antje, een ó zo blij weerzien!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was er zelf, jaren terug, ook eens toen de narcissen in het Begijnhof bloeiden.. mooi hè! Om van in de ban te raken! hahahaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb Brugge ook vaker bezocht...heel mooi stadje. Lieflijk en fotogeniek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben genoten, prachtig al die gele narcissen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn prachtige foto's An, écht supermooi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Piep het blijft er erg mooi he meid!
    prachtige foto’s en blij weerzien.

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat maakt het hier heel gezellig met die mooie narcissen.Mooie serie gemaakt en fijn dat dagje uit ook erg gezellig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's heb je daar genomen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een dagje uit in goed gezelschap An

    in Brugge laat ik het begijnhof zelden links liggen

    knappe foto met al die narcissen

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan, het zien aan de foto's dat het koud was. Maar het zijn niettemin heel mooie foto's. En de narcissen fleuren alles op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastische foto's. Met zoveel zonneschijn moeten mensen naar buiten. Leuk dat jullie elkaar eindelijk terug zagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Dit is mooi An.
    Geweldige mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze pracht heb ik dus gemist...maar gelukkig bloeien ze nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elk jaar weer opnieuw zijn de narcissen daar in Brugge de moeite waard om te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil er ook eens naar toe voor de bloemen uitgebloeid zijn. Altijd prachtig in dat decor!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!