vrijdag 10 juni 2022

fietsen op de Leie

 


11 opmerkingen:

  1. Echt een grappig gezicht dit hoog en droog waterfietsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze verzinnen steeds weer andere dingen hè hehe.. maar het ziet er wel leuk uit. Je foto ervan is in ieder geval top! (ik vraag me alleen wel af wat er daar aan de torentjes van de kerk hangt?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor elk wat wils op de Leie An

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél apart, nooit gezien!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De creativiteit van de ondernemers stopt nooit, als het maar geld in de lade brengt.
    Groetjes
    Marylou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo knap! Zou het moeilijk zijn om het evenwicht te bewaren?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb ik nog nooit gezien ! Dat moet echt wel leuk zijn om te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha weer iets nieuw! Doen we het ook eens 🥹😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. k zie ons al, jij mag mij duwen :-D ver zou ik niet geraken

      Verwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!