woensdag 14 februari 2024

15


Bijna was ik het vergeten
15 februari is het vijftien jaar geleden dat ik begon te timmeren aan m'n blog,
dus ik trakteer alvast even virtueel πŸ˜‹
(gelukkig virtueel want het gebakje is van kerst, dat zou niet meer smaken)
Ik wil iedereen bedanken voor de vele bezoekjes
Vooral een dankwoord voor de reacties
want soms hapert er hier en daar wel eens iets bij het reactieveld, 
maar dat is bij ons toch ook zo hΓ©, dat haperen πŸ˜‰
Ook ik heb het soms moeilijk ergens te reageren
zowel op blogspot als wordpress, 
de ene keer lukt het beter op smartphone dan op computer, of net omgekeerd
Maar gelukkig gaat het vaak ook vlot
Ze maken het een blogger soms niet gemakkelijk
Maar het is nog steeds leuk en verslavend om in blogland te vertoeven
dus ik ga nog even door, soms gezwind, soms wat krampachtig en herhalend πŸ˜‰


18 opmerkingen:

  1. Proficiat met deze mijlpaal. Op naar de 30 !
    Smaakvolle foto's om dit te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch zit ik te likkebaarden...
    GefeLIESiteerd, Antje!
    @Merci hΓ©, voor je MizzD-reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vijftien jaar! Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal. Ga alsjeblieft nog heel lang door, Antje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat meid, knap werk knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met je jubileum. En ik blijf ondanks al die strubbelingen bij Blogger en WordPress bij je kijken hoor.
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 15 kaarsjes, dat is niet mis !
    Nog minstens evenveel erbij ! 😎

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Steeds een genot om bij jou je mooie verhalen en prachtige ( hoe kom je er toch steeds op ! ) creaties te komen bekijken ❤❤❤ ik geniet telkens weer ( als ik erop geraak, meestal lukt dit wel, maar reageren is dikwijls niet mogelijk en dat is minder fijn )
    Dikke proficiat voor je 15 jarig jubileum, hop naar de volgende 15 ! En dat gebakje kom ik ooit wel eens eten, of gaan we eten, maar een lekker vers dan 🀣🀣
    Nikita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En weer zie ik hier knappe grappige beelden. Daar ben jij echt een krak in! Al 15 jaar bloggen? Naast krak ook knap dus!
    En reageren gebeurt bijna overal net iets anders, soms vraagt het echt wat uitpluistijd, maar de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat! We moeten dus niet hunkeren naar dat gebakje πŸ˜‚! Je omschrijft het met passie.
    Bij mij was het 9/2 15 jaar. Enkele jaren ervoor zat ik op skynet jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee ik zat eerst op seniorennet, maar mijn begin was moeizaam en trok op niets eigenlijk ;-) maarja, k was toen nog maar terug stillekes aan tot 'leven' aan het komen na drie jaar grote crash, ik moest mijn weg nog zoeken, in alles

      Verwijderen
    2. jij ook gefeliciteerd, rond dezelfde tijd dus begonnen

      Verwijderen
  10. Het gebakje is bijna een monument, dus nee, daar gaan we niet van snoepen.
    Knap dat je het bloggen al 15 jaar doet en nog steeds met veel humor en plezier.
    Ik ga 's kijken of deze reactie geplaatst gaat worden, je weet maar nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh.. heb ik hier een feessie gemist! Alsnog van harte hè An.. en blog vooral lekker door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is al een tijdje. Gefeliciteerd.
    Het is leuk om hier te kijken en te lezen op jouw blog An!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ga jij nog maar door met jouw mooie, originele en ludieke blog. Ik sluit graag verder aan. Proficiat met jouw blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!