donderdag 21 maart 2024

lentesfeer


Met het blote oog zijn ze bijna niet te zien hé
Mijn aandacht werd er naar toe getrokken door de gele bloemblaadjes
die als sneeuw naar beneden dwarrelden van uit de mahoniestruik
en zo het mos in een lentesfeer onderdompelden

Vaak kan mijn camera me nog verbazen 😉
zeker als hij er in slaagt zoiets klein en fijn als dat mos vast te leggen
Ik gebruik tenslotte nog altijd een toestel die tot de compactcamera's behoort 

Het rook er heerlijk bij de mahoniestruik en daar kwam nog 'volk' op af 




En hier nog een andere soort mahoniestruik


11 opmerkingen:

  1. Je camera blijft me ook verbazen. Prima toestel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, da's ieniemienie.. ik zag er vorig weekend ook, maar kreeg ze lang zo duidelijk niet op de foto.. je hebt een hele sterke zoom! En dan nog een zoemertje erBIJ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vastgelegde bijna-voor-blote-oog-niet-te-zien weelde!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mosjes, daar word ik zo blij van. Het is net een ieniminie bos. Jouw camera doet het geweldig, maar jij bestuurt het. Mooi An, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Prachtig An.
    Mooi deze kleine natuur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoe je het ontwaken van het mos hebt gefotografeerd en ja lente vangt langzaam aan. Kleur geel speelt de hoofdrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie foto's heb je hier genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sfeerbeelden An.
    Mooi om te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige reeks met die gele tinten An

    en met je camera is niets mis, integendeel

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuuuuuw wat mooi heb je dit allemaal gefotografeerd. Een kleine intieme wereld 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van zoveel schoonheid maakt je hart toch een sprongetje

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!