dinsdag 2 april 2024

restjes

 

Nog wat fotorestjes van die mooie dag in Brugge vorige week,
die grijs begon maar later zonnig werd
We liepen ons weer serieus moe en Lies was zelfs heel dapper met haar pijnlijke knie 
Op de foto's zie je het niet maar er was heel veel volk 



We eindigden onze gezellige uitstap met een vroeg 'vieruurtje',
Een munt gember thee met nog een kleinigheid dachten we
 want er was tenslotte een verjaardag in aantocht 
maar het bleek geen kleinigheid, het was een tooooren van 'pancakes'  ðŸ˜²
daar kon ik me niet meer helemaal doorheen worstelen 

13 opmerkingen:

  1. Hoi An.

    Schitterend An.
    Ik geniet hier van.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor ook al zijn het "restjes".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige restjes! :-) Dat roodoranje huis met de blauwe deuren en kozijnen.. wauw! Het is áltijd druk in Brugge volgens mij.. vind dat ook wel gezellig. Het is alleen oppassen voor die paardenkoetsen die als gekken tussen al dat volk door racen hahahaa!
    Maar dat je dat stapeltje pancakes niet op kreeg.. tsss! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na mijn stapeltje lag Antjes restje daar mooi te wezen, en jájá..., je kan 't wel raden hé, veel te lekker om te laten liggen! ;-)
      Het zoveelste hééééél mooie dagje met Antje!
      Lie(f)s.

      Verwijderen
    2. Goed zo! veel te zonde om te verspillen! :-)

      Verwijderen
  4. Heel mooie restjes, vooral dat rode huisje. Amai begrijp dat de tooooooren te hoog was 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die toren! Heerlijk! Je had me moeten oproepen als hulpje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een "toren" om u tegen te zeggen

    Knappe foto's An

    Prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige restjes op de foto. Ik doe het je niet na. Die toooooren is wel héél hoog. Daar zou ik hulp bij nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anne.

    Nou de restje mogen er zijn.
    Prachtig.
    Zo vredig daar.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brugge is altijd mooi. Ik herken ook alle plekjes. Leuk dagje uit fijn afgesloten met Lies. Zo'n toren zou ik ook niet aan kunnen maar ziet er als altijd lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zag er een heerlijk uitstapje uit. Het gekleurde huis krijgt mijn meeste aandacht. En euhm...een verjaardag in de aantocht, jouw verjaardag? Dan hierbij alvast proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!