zondag 15 juli 2018

40 jaar




7.30 u en de zon is al terug van de partij
Om de warmte voor te zijn moet je nog vroeger vertrekken

Op weg naar de Brielmeersen wandel ik de Leie over
Je ziet me linksonder op de brug staan 😏


Aan die Leie ligt de Yacht club van Deinze 
die dit jaar de mooie leeftijd bereikt heeft van 40 jaar


Deinze Yacht Club beschikt over 64 ligplaatsen voor pleziervaartuigen, 
waarvan 16 kopsteigers met een lengte van 11m, voor 30 boten.
Het ligt aan het provinciaal domein De Brielmeersen, een van m'n favoriete stekjes




15 opmerkingen:

  1. pffff warm hé An, ja wij zorgen voor wandelingen in de morgen of als de zon weg is later,
    wil j e wel geloven dat mensen met deze hitte nog met hun hond de straat op gaan:-( dan zou ik ze het liefst méteen binnenkegelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou.. van harte DYC.. met jullie 40-jarig bestaan! :-)
    Bootjes geven altijd mooie foto's vind ik hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vroege ochtenduurtjes zijn de mooiste...!!
    Hou het koel vandaag An.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, toch geen kleine jachthaven, lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In vroege morgen wandel ik ook het liefst. Niet zo warm nog en ook heerlijk rustig. De jachthaven ken ik wel. Daar ben ik eens langs geweest met vriendin. Is heel mooi daar en 40 jaar zegt ook dat de haven het goed doet. Mooie fotoserie en wens je hierbij gezellige dagen . Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Dat ziet er goed verzorgd uit daar bij de haven.
    Wat zie je er leuk en jong uit ;-)).
    Grappig zo op de foto.

    Prachtige foto's An.


    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amaai, 40 jaar al ? Dat wist ik niet. Mijn bootje ligt er ook tussen. Maar 't is zo klein dat je 't niet kan zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. groter dan ik dacht An

    leuke "ochtend-foto's "

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spiegelglad water en een prachtig uitzicht op de boten die daar liggen.
    En deze plek bestaat dus al 40 jaar. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The scenery of this place is absolutely stunning, especially with the docked boats. Looks like you had a great day, thanks for the share. Hope you have a wonderful rest of your week. Thanks for the share.
    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi, Antje!
    Je kan zien dat het erg warm is...
    Lieve groetjes, Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!