donderdag 19 juli 2018

er waren eens



Petra Vandekerckhove

Er waren eens twee meisjes
en die gingen op jaarlijkse bedevaart

euh pardon, op jaarlijkse uitstap, naar Lissewege

Thierry De Loof

Daar konden ze in de Onze-Lieve-Vrouwekerk,
die ooit de eerste stopplaats was voor de bedevaart naar Santiago de Compostella,
heel wat beelden bewonderen of beetje minder bewonderen 😉

Luc De Prest

In Lissewege loopt momenteel de 24° beeldenroute
De twee kunstwerken uit vorig postje stonden ook in deze kerk

Kathy Eeckhout


Petra Vandekerckhove


Duidelijk voor elk wat wils
Zelf ben ik vooral fan van de beelden van Petra





15 opmerkingen:

  1. Nee maar.. je was met Lies op stap?? dat wist ik écht niet toen ik die vorige reactie schreef hoor! hahahahaaaa! Ik vind die beelden van Petra ook het allerleukste.. vooral die eerste meteen.. zó grappig met die krulmuts! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik dacht dat je het daarom zei, dat je van Lies wist dat we weg waren, wat toevallig

      Verwijderen
    2. Ja.. écht toevallig.. wist van niks hoor! 't Kwam door die lettertjes, op je eerste foto, denk ik hehe.

      Verwijderen
    3. Als 't echt moet, kan ik echt zwijgen, hahaaa…
      Lie(f)s.

      Verwijderen
  2. Leuk dat die twee meisjes de jaarlijkse "bedevaart" weer ondernomen hebben...!
    En gezellig zal het zeker weer geweest zijn, en veel mooie dingen gezien.
    Nu lekker nagenieten en het hoofd en benen koel houden.
    Warme avond An.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een knipoog... Schitterend, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de beeldenroute.. altijd de moeite waard An

    en het is leuk wandelen in het witte dorp

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zie er weer heel gezellig uit An :-)
    ja die Petra maakt mooie beeldjes j e wordt er vrolijk van hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie beelden zijn hier te zien. Ik heb genoten van je foto's. Vakantie groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pure kunst An, heel gaaf in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Super An.
    Mooie kunst hebben ze gemaakt.

    Mooi op de foto's gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige reeks, Antje!
    Heel leuk al die verschillende beelden...
    Lieve groetjes, Anna 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die beelden van Petra van de Kerkhove zijn echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb Lissewege altijd al een speciale plek gevonden.
    Maar goed, toen ik 20 jaar was woonde daar een jonge dame waar ik een boontje voor had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat mooi ,je hebt er een verhaal rond gemaakt! Mooie beelden !

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!