zaterdag 21 juli 2018

flaneren



Zoals gewoonlijk worden Lies en ik aan het station van Lissewege verwelkomt door de zwaluwen
Maar ze zitten verdorie hoog onder de dakgoot, moeilijk om ze heel mooi op de foto te krijgen
De ouders vliegen af en aan, een prachtig schouwspel die niet vast te leggen is 



Een ganse dag zou ik daar kunnen omhoog turen 😊
Maar het is tijd om op stap te gaan
Eerst naar de Pol Dhondstraat 

waar de bewoners zoals elk jaar ook deelnemen aan de beeldenroute
en hun creativiteit laten fladderen in een bepaald thema



ervee11

We flaneren door de gezellige straatjes, keuvelen en kijken onze ogen uit, 
jawel nog steeds








Petra Demeyere


En dan is het tijd voor een selfie 😛

Nicole Gios





13 opmerkingen:

  1. Jullie hebben genoten van een heel mooi dagje, dat laten de foto's wel weer zien...!
    Warm weekend meis, pas ook goed op jezelf...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An.

    Dit is super mooi en leuk An.
    Geweldig hoe de kunst is gemaakt.
    En erg fijn dat je ons mee laat kijken.
    Ik geniet hier van.

    Prachtige foto's An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk An, ik was bij die zwaluwen gaan liggen geloof ik :-)
    wat een vertier geven die diertjes hé, ze hebben het best wel zwaar nu er ook veel minder insecten zijn...
    fijn om deze gezonde jongen te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je weer prima gelukt, die zwaluwjonkies heel schattig op de foto te krijgen!
    Knappe selfie.. je was luchtig gekleed met die warmte zie ik! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief,de foto's van de zwaluwen.
    En dat laatste beeld vind ik nog het leukste.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'k Kijk met een brede glimlach, Antje.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan ook uren turen naar de zwaluwen. Onlangs vanuit de Donkse laagten zijn wij naar de de Biesbosch gereden en daar ook vele zwaluwen aan de oever gezien bij het museum eiland en waar de ouders ook hier af en aan vlogen om hen te voederen. Maar inderdaad moeilijk op foto te zetten. Je ziet hen daar ook veel aan goot van menige boerderij en dijkhuisjes. Ze zijn er veel dit jaar. Heb er wel hoor. Moet nog alles uitwerken voor blogs en filmpjes. Nu eerst nog genieten van korte vakantie hier in mooi natuurgebied.Mooie wandeling heb je tevens gemaakt. Genoot van de vele beelden en de vlinder was echt een toppertje. Wens je meer mooie momenten en fijn en gezellig weekend.
    Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi blogje, An!!
    De zwaluwtjes... leuk hoor, nog een paar maandjes en ze vliegen weer helemaal naar Afrika...
    Ik heb weer genoten...
    Lieve groetjes van Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een plezier om met jullie mee te wandelen An

    prachtige foto's, met een voorkeur voor deze met de zwaluwen


    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo... zo mooi die kleine zwaluwtjes ! De kunstwerken zijn ook de moeite waard. En nu doe jij ook al aan selfies. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze maken het je niet gemakkelijk, maar je bent er toch goed in geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha hier zijn de vlinders! Langs het Vaartje zijn we niet gewandeld ...veel te warm die dag.Maar de beelden krijg ik hier te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben het altijd gezellig en zien veel:)

    Goed vastgelegd ook, meegenieten zo.

    (ik heb nog veel te lezen en te kijken hier, mooi blog!)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!