maandag 7 september 2020

kunstronde


Het feit dat de Ronde van Frankrijk net begonnen was hield Lies en mij niet thuis
Ik kan daar sowieso niet lang op kijken, ik krijg al vlug de zenuwen
Dus liepen wij ons eigen rondje in Lissewege, een kunstronde


Door de gekende coronatoestanden waren het aantal kunstwerken beperkt
tijdens de jaarlijkse beeldententoonstelling.
In de kerk stonden er dit keer zelfs helemaal geen kunstwerken 
En het Kunstencentrum t Vaartje (voor mensen met een visuele beperking) 
had z'n laatste kijkdag al gehad en waren aan de opruim bezig
Maar er was nog genoeg te zien, vooral in de tuin achter de voormalige pastorie    


enkele namen: hond en uil:Pascale Martens - sumoworstelaar: Alain Swimberghe - speciale vorm:Christa Van Stichel


En dan zat onze gezamelijke vijfde Lisseweegse bezoek er ook weer op,
een gezellige dag, zoals altijd



20 opmerkingen:

  1. piep Dat was idd een geslaagde wandeling en mooi dagje.
    Bedankt dat we mee op wandel konden
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat jullie dat weer meegemaakt hebben.
    En je laat weer goed zien dat het de moeite waard was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werken zijn daar te zien.
    Tof dat we hier zomaar kunnen meegenieten van deze tentoonstelling.
    Die stalen stier vind ik heel indrukwekkend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie beelden An.
    En ook nog weer een gezellig dagje zo te lezen met Lies, super mooi voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaaa…, Antje, Maglia Rosa mag openen!
    't Was een schitterende dag!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige opnames An

    die "stier" steelt hier voor mij de show

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Corona of niet, in Lissewege zijn er altijd mooie dingen te zien Fotorantje. Een heel mooi kunstlogje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Wat een mooie kunstwerken.
    Mooie foto's An.
    Leuk dat wij kunnen meegenieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kunstwerken An, heel bijzonder ook. Mooi in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sommige kunstwerken zijn best wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kunstwerken in metaal vind ik prachtig. Vooral die 'fietsende boog'.
    Leuk dat jullie zo'n fijne dag hadden.
    Het lukt weer vaak niet om hier te reageren ik waag nog een poging, die van gisteren lijkt verdwenen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Uit de kunst An, een gezellige dag, en eens te meer weer schitterend en onderhoudend in beeld gebracht. Thumbs up!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een schitterende serie foto's! Kunst met een hoofdletter en jij hebt ze stuk voor stuk professioneel gekiekt. De beeldenmakers hebben goed naar mensen gekeken...
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie maakten er weer een mooie uitstap en gezellig samen zijn van.
    Prachtige collage van de beelden en kunstwerken en prachtige stukken!
    Een mooi overzicht. Blij dat ik even kan meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahahaha.... je openingsfoto vind ik echt een geniale foto met die renners er bovenop :-)
    ook de andere kunstwerken zijn het bezichtigen waard.
    Door d corona is het inderdaad heel veel afzien maar gelukkig kan er weer wat meer gewandeld worden in en naar dit soort uitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ben jij dat aan het einde.. helemaal uitgeput van de mooie dag? :-)))
    Maar inderdaad.. nog genoeg te zien.. ben weg van dat uiltje! schitterend!

    (psje.. je eerste reacties tijdens m'n vakantie waren in de spam geraakt.. heb je eruit gevist hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja zoiets, alhoewel, als ik uitgeput ben lig ik er niet zo elegant bij

      k dacht al, mijn reactie blijft niet plakken

      Verwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!