vrijdag 30 april 2021

fantaseren



Dwalen door het bos en fantaseren dat doe ik graag
Het is als yoga voor het hoofd
Maar plots werd het geen fantasie meer
want ik heb ze gevonden
echt waar ik heb ze gevonden
de trollen of boomkabouters of hoe je ze noemen wilt
zij die zorgen voor de bloemen en bomen



Hoog in een boom zag ik ze



Zie je wel dat ik jullie niets wijsmaak
Ze waren er nog ondersteboven van, van gans de nacht te werken,
alle bloemen kleuren vraagt dan ook heel wat energie


Ik wens jullie een energievol weekend
met meer kracht dan dit oranjetipje die te moe was om z'n vleugeltjes open te slaan




22 opmerkingen:

  1. Beslist, ik ga dit WE ook op zoek naar de trollen, die zorgen voor frisse lentekleuren. Je brengt me op een schitterend idee. Jij neemt ongelooflijk mooie foto's, dat is voor mij echt genieten, telkens en telkens weer. Dikke merci dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loop jij in het bos echt over trollen en kabouters te fantaseren? hahahaa wat grappig.. en dan kom je er nog tegen ook! Ik fantaseer daar nooit over, maar er kruisen toch nog geregeld kaboutertjes mijn (wandel-)pad ook! Leuk toch.. geeft het leven kleur! :-) Net als de bloemetjes, die jij er weer prachtig op hebt staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. toch soms over kabouters, fantasie is iets schoons en ontspant je hoofd

      Verwijderen
  3. ohhhhhhhhh je hebt ze gevonden an,
    ik vraag ze om extra kracht voor een lief vriendinneke dat het erg zwaar heeft momenteel..
    heerlijke foto's,
    en een fijn weekend voor jou gewenst An
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze bestaan dan toch echt, je hebt het bewijs geleverd Fotorantje. Mooi gefotografeerd alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trollen.. dat ik daar nog niet op gelet heb...

    een prachtige reeks An

    op naar een prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zouden we zonder de trollen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn schitterende foto's om het weekend in te gaan! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das ist eine wundervolle Fotoserie!!!
    Und die Trolle können den Frühling nicht aufhalten.
    Dein Troll belebt die Welt mit farbe.
    LG. Karin M.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantasie is een gave, velen van ons zijn dat onderweg verloren maar jij niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondersteboven van jouw fantaseren ben ik enigszins. Maar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk kreeg je ze te zien! Harde werkers!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben de kaboutertjes de bloemen prachtig ingekleurd.
    Knap werk, ook van de fotografe en auteur ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, je hebt ze gevonden...!!
    Nu kan het alleen maar een mooi weekend worden, geniet er van An.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi An.

    Top An.
    Prachtig die trollen.
    De laatste met de vlinders is echt super.
    Prachtige foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze waren duidelijk ondersteboven van jou te mogen ontmoeten.
    Fijne avond en alvast fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wie zou er niet ondersteboven zijn om je zomaar te ontmoeten :-)
    Weer zalige natuurfotografie met het oranjetipje als topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Test ik kan al een tijdje geen reacties meer posten alhoewel dat vroeger altijd wel ging. Leuk die trollen en kabouters die verschijnen alleen voor wie er in geloofd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig dit :-))))))
    Heel soms kom ik ze ook weleens regen, nee geen trollen maar kaboutertjes.
    Prachtig An en ik kan me helemaal in jou verplaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!