maandag 5 april 2021

mooie dagen




Mooie dagen, het waren bijzonder mooie dagen voorbije week


Lente in topvorm
en zelf had ik een vreemde vorm
eentje in 'sports tracker' van 5,8 km :-)
meer dan genoeg voor mij
Verder ben ik o zo blij met de nieuwe fiets/voetgangersbrug over de Leie
Geen gevaarlijke hoge trap meer voor mij om in het grote park te geraken


De vogels zongen hun vrolijkste deuntje,
bouwden aan hun nestje of genoten van de zon





De eekhoorntjes crosten vrolijk rond,
hielden even pauze voor een knabbel
of speelden 'katjeduk'





en ik, ik keek gelukzalig en vol bewondering naar dit alles




18 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk bericht! Dank voor deze prachtige foto's..
    Groetjes uit Gouda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An.

    Mooie foto's An.
    De Eekhoorntje zijn super leuk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig weer was het ja.. wat een verschil met vandaag! Alle bloemen waaien meteen weer van de bomen.. zo jammer! Gelukkig hebben we de foto's nog! En jíj maakte echt schitterende! Heb ervan genoten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schoonheid zo `vlak` bij je huis.
    Prachtige foto`s en bij jullie hebben dus ook Happy Stones hun entree gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk An! Fijne dagen, en wat een mooi overzicht. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van dit schrijven met de fotografie zoals de eekhoorn maakt je echt vrolijk en geeft lentegevoelens daarbij. Het weer is weer helemaal omgeslagen nu en het is regenachtig met soms zelfs een flinke sneeuwbui. Vond e foto dat de eekhoorn je zo aankeek bij boom heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was echt genieten vorige week. Zo veel moois in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is genieten in de Natuur. Ook al valt er sneeuw en hagel, zelf de maartse buien in april gaan voorbij. Die foto's van de meesjes op het nestkastje...daar dromen wij van, echt waar!
    Dat je goed in vorm was, doet mij deugd. Een hiep hiep hoera voor de nieuwe brug.
    Een fijne, nieuwe week en een lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De eekhoorntjes zullen tevreden zijn nu je terug bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker weten, mooie dagen! Blij voor jou dat je van die (bijna dagelijkse) trap af bent!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was zeker genieten, fijn dat jij dat ook gedaan hebt...!
    Zoveel moois te zien op jouw foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. foto's die me vrolijk stemmen An

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige lente serie An, en di e fitis heb je supergoed gevangen, meestal richt ik mijn camera en zijn ze vertrokken :-) de boeven...

    fijn dat ze een brug voor jou hebben aangelegd An, dat hebben ze goed gedaan :-)
    heerlijk zo je nieuwe levensjaar in hé :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We kijken terug op de heerlijke warme lente dagen en hopen dat die vlug terug hun kopje opsteken. De vogeltjes en de eekhoorns zullen vandaag ook schrikken van de temperaturen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend witte bomen. Ik ben de naam vergeten... iets met 'ster....'? Alleen jammer dat ze maar zo kort bloeien, en met dit weer wellicht snel hun pracht verliezen.
    Zoveel schoonheid dichtbij hebben is heerlijk!
    Hier volgen we ook de koolmeesjesnestijver in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kijk vol bewondering naar uw foto's, Fotorantje. Niemand kan de beestjes van het park zo mooi fotograferen als jij. De nieuwe fiets/wandelbrug komt inderdaad goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh een nieuwe voetgangersbrug, wat fijn! Dat vergemakkelijkt je het leven en de toegang tot deze mooie tuin/park. Heerlijk die vogeltjes en eekhoorntjes, wat een blijdschap geeft dat! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk dit!
    Hier word ik dan ook echt heel blij van.
    Al die vrolijke bloemen, lekker pluimstaarten, vogeltjes , koolmeesjes bezig met een nest en die steen op de tweede foto vind ik echt prachtig om te zien :-)
    Ik ben blij dat je nu normaal in het park kan komen zonder rare klimpartijen.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!