donderdag 22 april 2021

kraamvisite

 


Het was een erg mistige ochtend dinsdag
Ik vreesde al dat er niets te zien zou zijn
Maar gelukkig trok het grijs na een tijdje weg
want we gaan op kraamvisite, als dat niet leuk is
Zet jullie beste brilletje maar op
en misschien is een vergrootglas ook wel handig
De kraambedjes staan namelijk nogal ver


Vorige week had ik de pasgeborenen al horen kwetteren
maar ze waren nog niet te zien
Ik was toch wel benieuwd of ik er dit jaar weer enkele op de foto zou krijgen
Het werd een moeilijke onderneming
Hier zat moeder of vader reiger nog volop te broeden


Dan maar eens turen naar een ander bedje
En ja, wie nu z'n brilletje op heeft ziet in het nest enkele veertjes boven piepen
Dat wordt dus even geduld hebben tot een baby z'n nekje uitsteekt 
en dat zou wel gebeuren want ik zag toch wat gefriemel


Jullie hoeven gelukkig niet zo lang te wachten als ik




​Kijk en geniet van dit kraambezoek








21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kraamvisite is dit geworden met prachtige duidelijke foto's Bedankt dat jij zo lang gewacht hebt ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een heerlijke reeks an,
    geweldig goe je de kinders gevangen hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en wat mooi en gezellig dat jij er ook op kraambezoek ging. Mijn bril dus extra gepoetst om deze supermooie foto's te zien. Echt een dubbele compliment waard dat je de kleintjes ook zo mooi in beeld kon ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kwam precies op tijd, An! De mist trok niet voor niets weg (-:
    Ik heb nog nooit van m'n leven reigerbaby's gezien...komt jouw kraambezoek mij even goed uit. Het zijn lieve pollekes om te zien.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha wat een grappige oogjes hebben die! Nog nooit gezien.. wat leuk!
    Dank je wel dat je zo geduldig was..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, da's uniek! Schoon zeg!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende foto's An van het kraambezoek.Dat heb ik zelf nog nooit gezien dus hier erg van genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is hier eg druk met reacties...De mijne zijn overbodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat de mist zich voor je optrekt...!
    En je dan de mooiste foto's kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow...eine großartige Fotoserie.
    Sehr schöne Aufnahmen.
    LG. Karin M.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. • Wat prachtige foto's zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi An.

    Dit is super.
    Zo leuk die kleintjes.

    Je hebt prachtige foto's gemaakt An.

    Klasse.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel ontroerende fotoserie. Schattig en lief en heel mooi. Je foto's maken hier een blije vrije dag. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een kraambezoekje om U tegen te zeggen An !
    Bij de eerste foto dacht ik: "hhhmm, genieten van lekker mistige fotografie", maar het is iets héél anders geworden :-)
    Er zitten heel zeker enkele top foto's tussen hoor. Mijn complimenten !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. An wat leuk.
    Ik heb nog nooit geen kleine reigertjes gezien.

    Dank voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niets mooier dan het nieuwe leven An

    heel knappe foto's

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik heb nog nooit geen baby reigertjes gezien.
    Maar ik begrijp nu waarom, ze zitten gewoon te goed verstopt.
    Ik had mijn bril op maar dat was niet eens nodig want jij had ze voortreffelijk in beeld gebracht.
    Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een tweeling, als ik het goed heb gezien.Twee schattige ukjes met stekeltjes op hun kop. Proficiat aan moeder en vader reiger. Nu nog suikerbonen en een babyborrel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, dat was een hele toer o me komen maar je hebt ze er heel mooi op gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!