donderdag 20 mei 2021

route



Het was een beetje nostalgie voor Joke en ik, elk om z'n eigen reden
1966 à 67
m'n ouders hun eerste auto, ook voor die tijd al een old-timer

Als kind volgden we met m'n ouders nu en dan eens een autoroute
dat was toen nogal in, van her naar der rijden en pijltjes volgen
en zo kwam je bij mooie en/of interessante plaatsen, 
zichten, natuur, kastelen en dorpjes waar je  
gewoon doorheen reed of er een kleine wandeling deed
Toen ik een tijdje geleden aan Joke eens vroeg of dat eigenlijk nog bestond
stuurde ze me prompt een plannetje
en zo kwam deze week op een regenachtige dag onze route tot stand
Binnenkort kan je hier volgen waar taxi Joke ons allemaal bracht
en natuurlijk ook op haar blog



14 opmerkingen:

  1. Haha ja.. ook toen al een oldtimer.. mijn pa had iets nieuwere volgens mij. ;-)
    Maar prachtige foto.. en die van nu ook.. ik ga wel volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee toffe madammen samen, kan niet anders dan een héérlijk dagje worden!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was vast een heerlijk dagje, kijk al uit naar de foto's...!
    Op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piep ooh lijkt me heerlijk, ik “rij”
    graag mee door jouw foto’s knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. er samen op uit An..

    ik kijk al uit naar het vervolg

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super mooi de foto's met de dreigende lucht.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan doen wij ook graag An. Niet met uitgestippelde route, maar meer spontaan van A naar B. :) Mooie foto's weer. Groetjes van Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige donkere luchten. Ideaal met de auto toeren in deze herfstige tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook die dreigende luchten hebben iets fotogenieks. Ik herinner me ook nog die auto-routes uit mijn kinderjaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig zo samen en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel interessant. Ik herinner mij dat wij dat vroeger ook wel eens deden, zo'n autoroute volgen. Maar dat is een beetje uit de mode geraakt.
    Ik ben benieuwd waar Joke U allemaal heen heeft gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi dat je nog een nostalgisch foto had uit die tijd. En ook de foto met de witte Belgische dikbil koe echt een mooi plaatje zo met landschap en bomen op achtergrond. Maar ook de landakker is heel uitnodigend. Nu ben ik ook wat nieuwsgierig waar jullie allemaal zijn geweest. Vroeger deden mijn man en ik weleens een puzzeltocht met de auto en dat lijkt er wel wat op. Alleen hadden we toen ook opdrachten en dat was soms best even puzzelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zal erg leuk geweest zijn. Het zijn de kleine dingen die het doen hé

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!