donderdag 30 september 2021

appelflauwte



Lies en ik waren al terug samen op stap
Waarom zouden we moeten uitstellen hé,
mankementjes zijn er altijd wel
Terug naar zee, maar een ander stukje,
Blankenberge met z'n mooie art-nouveau/deco geveldecoratie
Maar totaal onverwacht was er ook taboe


s Ochtends vroeg voor ik vertrok
kreeg ik met moeite een boterham binnen
en dat zorgde al snel voor een appelflauwte
toen we rond liepen in Blankenberge
Zo vielen we binnen bij taboe en zaten we plots aan het ontbijt,
zeg maar brunch gezien het uur
Meer dan voldoende om voor de rest van de dag verder te kunnen





altied is è bitje overdreven
maar die dag scheen de zon zeker


14 opmerkingen:

  1. Waar júllie gaan, schijnt de zon echt wel áltijd volgens mij hoor! ;-)
    Wat een schitterende tegeltableaus.. ik weet niet waar eerst te kijken! geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook leuk een brunchke, mooie gebouwen meid knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super weer, dat dagje! Supermooi, -lekker, -fijn, en 't gezelschap dan...!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 😊 eten is een van mijn lievelingsbezigheden An 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vriendin als Lies is je van harte gegund. Prachtige fotoblogs! Heb natuurlijk ook even bij Lies gekeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, waar een appelflauwte goed voor is...!
    Toch heerlijk weer zo'n dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie details op de huizen.

    Waar jullie samen komen schijnt de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou er zowaar honger van krijgen An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Ik vind dit heel mooi die kleurijken tegels.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stevig ontbijt is goud waard, Fotorantje. Prachtige art-nouveau gevelversieringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb al die huizen in Blankenberge lang geleden ook eens gaan fotograferen. Prachtig hé.
    Een appelflauwte Oei. Gelukkig kon je vlug aan tafel zodat je van jullie dagje weer kon genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zulke gebouwen met deze mooie versieringen kunnen mijn aandacht ook altijd wel trekken. Fijn dat jullie dag uit weer vol met mooie momenten waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blankenberge is gekend voor zijn mooie art nouveau huizen. IK heb er een tijd geleden een wandeling gemaakt met een gids, dan krijg je er nog interessante verhalen bij!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!