dinsdag 28 september 2021

verschieten


Een ochtendwandeling
Tussenin even relaxen op een bankje
k Zit wat voor me uit te staren, onbeweeglijk,
helemaal in gedachten verzonken
Plots kijk ik opzij en schrik me bijna een bult
Ongemerkt was iemand naast me komen zitten
Op nog geen 30 cm van mij had de eekhoorn plaats genomen
Ik schrok zo hard omdat hij zo fel schrok toen ik opzij keek
Tegelijk maakten we een sprongetje, zo grappig
Wat jammer dat daar geen foto van is als bewijs, 
maar ik zweer het op m'n communiezieltje
Eekie kwam dus ook gewoon even relaxen op het bankje
Had ik niet bewogen was hij misschien wel op mijn schoot komen zitten 😊

10 opmerkingen:

  1. Hahahaa.. ik zie het voor me! maar jij kunt dan echt wel héél stil zitten zeg hehe! :-P
    De bloemetjes staan er wél prachtig op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig zijn de bloemetjes mooi blijven staan! Ik geloof je op je communiezieltje.Het eekhoorntje wilde je even gezelschap houden want je bent bij die diertjes toch goed bekend! En dan doe jet het zo schrikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi/-lief verhaal! Bewijst wat een toffe/fijne madam je bent!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een belevenis, maar ik zou ook schrikken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Prachtige foto's van de bloem.

    Wat leuk van die Eekhoorn.

    Geroettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je zweert het op uw communiezieltje An..

    bij jou twijfel ik daar niet aan

    knappe foto's heb je er wel gemaakt

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wahahhahaha An.... jij eekiefluisteraar, het gaat vást een keer gebeuren ik weet het zeker :-)
    geweldig wat een ervaring

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige ervaring heb jij mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sprongetje van blijdschap dat ik je blog vond. Wat een heerlijke hoeveelheid creaties om in te duiken. Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!