zaterdag 17 september 2022

bij de kapper




 

14 opmerkingen:

  1. Zo leuk gedaan in dit seizoen
    Eikenkleur spoeling voor deze dame?
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel creatief idee. Naar die kapper ga ik ook de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. t is dan ook vervelend hé zitten wachten tot je haar droog is ;-)

      Verwijderen
  4. Hahahaaa.. een eikendopjesdroogkap.. ja ja.. ik kan me voorstellen dat je dat idee erbij kreeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Top gedaan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat je je goed bedacht en knap uitgewerkt An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik het goed zie, dan heeft die kapper links op de achtergrond een snoeischaar vast ?
    Hm. Ik denk dat ik dan toch een andere kapper zou kiezen. :-)
    Maar dit is weer een pareltje in jouw mini-mensjes reeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurkapper! Fantastisch logje weer!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!