vrijdag 9 september 2022

begin en einde


Deze week trotseerde ik toch maar eens de warmte (oké t was geen 30° meer maar meer dan warm genoeg)
Er was dan ook een goede reden,  een jarige in de bloemetjes zetten 

Zo treinde ik begin deze week naar Brugge
voor een ontbijt en een vieruurtje,  begin en einde zeg maar
Vooraf en tussenin verdwaalden we door de straten
(al is dat niet echt mogelijk met een rasechte Brugse, of misschien toch 😉)
en liepen we weer meer rond dan gepland, t moet maar zo leuk niet zijn
al speelde de warmte me wel wat parten ffewww  



Buiten de verjaardag van Lies was er nog een doel, 
maar dat is voor een volgend postje uiteraard 😉

17 opmerkingen:

  1. Dat zijn de leukste verjaardagskadootjes natuurlijk.. samen op stap en lekker smullen..! :-)
    Het lijkt wel erg rustig in Brugge.. zo weinig mensen op je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ochtend en een rustigere kant :-)

      Verwijderen
    2. Ja, ik ken die kant wel.. maar die was toen ík er was toch nog heel wat drukker.. maar dat zal dan aan de ochtend liggen. :-)

      Verwijderen
  2. meer dan een goede reden om Brugge te bezoeken An

    knappe foto's en nu word ik pas "curieus"

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brugge is steeds een bezoek waard. Een dikke "van harte" voor de jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het mooie Brugge op jouw foto’s zalig genoten knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk bloemenhuis! Samen met je (blog)vriendin de verjaardag vieren is het mooie Brugge is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo de verjaardag van Lies te vieren....!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ons hopen dat er nog vééééél zo'n beginnetjes en eindes komen, Antje! Heel veel zo'n koesterdagjes!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien was het ondanks de warmte een heerlijk uitstapje.
    Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er lekker uit en ook dat wandelen! Feest 🎈

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig! Maar de warmte..... o jee! Je eerste foto vind ik bijzonder boeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was gezellig geweest voor jullie. Wat is daar heel mooi om te kijken. Schitterend! Mooie foto's heb je gemaakt. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Da was een supermooi verjaardagsuitje en je maakte daarbij ook weer mooie foto's. Brugge is een prachtige stad want ben daar ook enige malen geweest. Zelfs eens met de koets en paarden een mooie rondrit gemaakt. Weet niet of die er nog is. En verdwalen kan je ook wel als je buiten het bekende wandelen gaat. Maar ik had toen een routekaart en daarmee kwam ik weer in het bekende. Zelfs de brugse toren met 366 trappen opgeweest .Maar toen waren min benen iets beter al was ik keimoe. Echt een super uitzicht had ik toen. Dat was toen in 2014.Op de natuur website heb ik er ook over geschreven en heet Stadswandeling door Brugge en bezoek Belfort. als je erop zoekt zie ja dan mijn ontmoetingen en wellicht vind je het filmpje ook wel mooi. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi An.

    Wat mooi is het daar en lekker wat ja had voor lekkers.

    mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geen mooiere plaats dan Brugge om je verjaardag te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!