dinsdag 25 april 2023

modelschoenen



En we gaan verder 
Je bent een tijdje zoet in Eperon d'Or voor wie alles goed wilt bekijken
Er is veel te zien
zoals modelschoenen voor wereldtentoonstellingen
Hierboven eentje uit 1935 voor de Wereldtentoonstelling in Brussel
gemaakt uit damhertleder, 
voorvoet versierd met opengewerkte figuren opgevuld met oranje zijde
boven en onder: 1930 - Modelschoenen voor de Wereldtentoonstelling in Antwerpen

Er is ook een afdeling met sneakers in kleuren en vormen allerhande



Tot zover de schoenafdeling
Het figuurtje toont al wat ik volgende keer laat zien 😉

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je daar kunnen maken. Originele modellen zitten daar tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó.. die oude schoenen zijn de moeite, maar die nieuwere óók.. heel speciale zitten daar bij hè! Echt een leuk museum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is zo'n museum in Kruisem" schoes or no shoes "genaamd . Ook prachtig om te bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk An.
    Zelf loop ik het liefst op sneakers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onvoorstelbaar wat daar te zien is!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh was ik maar 20 jaar jonger, ik zou weten wat kiezen. Ik had wel korting op schoenen die de modellen droegen bij de defilé s. Ik altijd blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste vond ik wel leuk voor Maxima! Natuurlijk kom ik hier altijd kijken...

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!