woensdag 5 juli 2023

op bezoek

Ondertussen kennen we al goed onze weg daar in het centrum
Ik bedoel in Lissewege, het is er ook niet groot natuurlijk, 
al kan je je er wel degelijk moe lopen als je bv ook nog naar Ter Doest wandelt
Maar wij kiezen voor rustig aan ๐Ÿ˜‰
Altijd een gezellig relaxt plaatsje om er met Lies af te spreken
en te ontdekken welke kunst er op de jaarlijkse beeldententoonstelling staat
Maar als allereerste gaan we steeds op bezoek bij de zwaluwen,
tradities moet je in ere houden
Lissewege verwelkomde ons met slingers en bellen
De lunch enz zie je wel bij Lies ๐Ÿ˜‹




In volgend postje gaan we verder natuurlijk

15 opmerkingen:

  1. Schitterende start, Antje!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke rondleiding. Ik kijk uit naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie uitstap nar het "witte dorp" An

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi plekje je hebt er mooie platen gemaakt! En gelijk heb je, rustig aan๐Ÿ˜Š๐Ÿค—

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi daar ❣ en alweer prachtige foto's ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat Lissewege ziet er ontzettend leuk uit dus ik zie graag meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kunst An.
    Maar de zwaluwen vind ik nog mooier om te zien ;-))
    Mooi gefotografeerd allemaal.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Prachtige foto's leuk de Boerenzwaluwen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe schitterend jullie traditie om de zwaluwen te bezoeken. Ze katapulteren me terug naar mijn heel jonge kinderjaren. Pure vreugde je foto’s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er weer van genoten van wat je deelde. Warme zomergroetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is daar altijd zo mooi, in 'het witte dorp' met zijn jaarlijkse beeldenroute. Het was fijn om het hier te kunnen volgen. Een mooie traditie ook, die jullie erop na houden. Rustig aan, daar kan ik me helemaal in vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn weer.. samen erop uit in Lissewege.. mooie jaarlijkse traditie.. ook die van de zwaluwen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ongelooflijk mooi dorp! En met een fotokunstenaar als jij is het geheel schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zwaluwen zijn top en verder een droom aan kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!