zondag 16 juli 2023

roestig rijden







14 opmerkingen:

  1. Met roest kun je werkelijk de mooiste foto'is maken en dat laat je hier heel mooi zien.
    Gr. Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet meer inloggen dus daarom anoniem.
    Gr. Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zag mijn fiets er ook uit, maar is toch nog gestolen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stonden daar blijkbaar al een tijdje..! Maar zo kon jij er mooie rustroestdagfoto's van maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd zo verrassend, hoeveel 'kleur' er nog in roestige voorwerpen te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig roest! Wat een mooie kleuren vond je. Knap 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is heerlijke roest mét karakter ! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Ik vind dit mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie tinten in deze roestfoto's An

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van roest. Die eerste foto vind ik schitterend. Waar vind ik dat terug in de fietsjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De manier waarop je 't brengt -> kunst!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!