zondag 20 oktober 2019

oneindig








13 opmerkingen:

  1. Hoi An.

    Mooie foto en goede woorden.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto om je oneindig ermee te verbeelden. Knap zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie opmerking ,om even over na te denken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige woordspeling An, tijd we hebben allemaal evenveel, maar sommige mensen gaan er wel heel gek mee om :-)
    prachtfoto An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel knappe spreuk, al moest ik er even over nadenken (-: Iedereen rent vandaag de dag de benen onder z'n gat vandaan. (Kón ik het nog maar, denk ik wel eens, om daarna meteen te denken: nee, ik zou het tegenwoordig anders aanpakken...) Alsof iedereen bang is dat-ie te weinig tijd heeft. Ik houd van rozenbottels. Zo kleurrijk in de herfst en ik kan ze niet zien zonder aan de bloem te denken.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oneindig leuke en mooie postjes van je wandeling met Joke ook.. het was een genot om er even m'n zinnen mee te verzetten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woorden om even bij stil te staan

    en een knappe foto

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!