donderdag 24 oktober 2019

a friend







19 opmerkingen:

  1. En natuurlijk ben ik allang een vriend...Een vriend op afstand! >@@@<

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi en weer een mooie tekst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zóveel zijn er nu ook weer niet..., virtueel misschien...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi.. enne.. dank je wel, mede namens vriendlief, voor 't kaartje in de bus hè!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi...!
    Fijne dag An, en op naar een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Prachtig zo samen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zonder vrienden was het leven een stuk minder mooi hé an, al heb je er maar een dan ben je rijk...
    ik hoop dat ik mij ook tot jouw vriend mag rekenen :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja! Iemands hand in de jouwe, iemands bemoedigende glimlach, zonder woorden zeggend dat je niet alleen bent en je kan de zon weer zien schijnen door de wolken heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtig citaat bij deze knappe foto An

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ver van elkaar in afstand, maar dicht bij elkaar in het hart, dat zijn
    echte vrienden die licht in de duisternis kunnen geven.
    HOU VAN JOU lieve An xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrienden gaan in moeilijke tijden om je heen staan zodat je niet om kunt vallen. Al heb ik weinig vriendinnen, het zijn wel échte vriendinnen. Prachtig An: je foto en je woorden ♥
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je nog nooit gezien of gehoord, maar ik ken je al vele jaren, via de blogs.
    Ook daar leer je mensen kennen en ontstaan mooie vriendschappen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan Anneke,
    en dit is dan ook echte vriendschap :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!