maandag 24 februari 2020

conclusie



Joke en ik waren vorige vrijdag dus op verkenning, 
want beiden waren nog nooit in Buggenhout
We liepen meer op ons plannetje te zoeken dan dat we foto's namen
Het plannetje was ingewikkeld,
het blokje dat we wandelden was eigenlijk doodsimpel, ontdekten we op het eind
Conclusie: geen plannetje gebruiken 😄



Het eeuwenoude Buggenhoutbos ligt bijna op het punt waar de provincies
Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen elkaar raken.
Het is een meer dan 200 hectare groot gemengd loofbos
Wij wandelden in een deel ervan



Jammer dat we niet dichter van elkaar wonen
we zouden al eens regelmatiger op foto-uitstap gaan.
Het was dus een gezellig dagje, samen tussen de bomen de weg zoeken



18 opmerkingen:

  1. heerlijk An,
    ga gewoon verhuizen :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja maar dan woon ik weer te ver van anderen
      Allemaal samen in één dorp gaan wonen, dat is de oplossing

      Verwijderen
  2. Buggenhoutbos, en bij uitbreiding alle bossen, zijn in elk seizoen mooi.
    Prachtige foto's van een gezellige wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaha..... geen plannetje gebruiken dus :-)
    Toch zijn je foot;s van deze wandeling meer dan geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat gevoel ook heel sterk..! ;-)
    Maar het is altijd zo: áls het dan eens kan, samen uit wandelen gaan, is het extra leuk!
    Mooi gebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet nooit plannen maken maar gewoon lekker samen wandelen en dan maar zien waar je uitkomt. en als je door de bomen het bos eens niet meer zal zien dan wijst vast een vogel jullie de weg wel. fijn dat jullie het naar de zin hadden en de fotografie en tekst mochten er ook weer wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha mooi logje en wie zie ik daar? Ja nummertje 53 en 58 deden ons de das om. Mooi verwoord ��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An.

    Prachtige foto's An.
    Zeer mooi daar.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toch een leuke uitstap An

    verdwalen zul je er wel niet doen, maar zelf kan ik me moeilijk oriënteren in zo'n bos

    een aanrader voor een herfstwandeling, als de beuken mooi verkleuren

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat probleem hadden we dus ook 😀
      K denk ook dat het er prachtig is in de herfst

      Verwijderen
  9. Heerlijke natuur/bosfoto's!

    ik weet echt niet hoe ik je moet toelaten. Om zelf reacties te schrijven moet ik het nogal omslachtig doen, wellicht omdat ik zelf met Wordpress werk? Ik kan het enkel via mijn laptop, niet via mijn smartphone.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ambetant
      K weet alleen dat toen er enkele bloggers naar WordPress verhuisden ik er eerst niet kon antwoorden en toen deden ze iets zodat het wel lukte
      Misschien eens aan een andere WordPress Blogger vragen

      Verwijderen
  10. Ha An,vrienden op afstand maakt het nog eens heel bijzonder!
    zo,n dag daar kijk je naar uit.
    Mooie momenten samen.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het Buggenhout bos, daar heb ik als kind veel gaan spelen. Heb daar dus leuke herinneringen aan :-) Wist je dat het Buggenhout bos, het Hallerbos, het Liedekerke bos, het Zonieënwoud, enz, enz enkele honderden jaar geleden één groot bos was ?

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!