zondag 16 februari 2020

theater








13 opmerkingen:

  1. Oh, wat superleuk en origineel wéér
    Mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) weer erg leuk gevonden An :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dia's, ook uit de oude doos, Antje !
    Leuk !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super....!!
    Goed vermaak op een winderige dag...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je het toch altijd weer voor elkaar krijgt om zoiets moois te maken is al een compliment waard.En een oud diaraampje gebruikt geeft een dubbele nostalgie. Wens je gezellige nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super gedaan.
    Zo leuk dit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met oude dia-raampjes kan je leuke dingen doen, amai ni !
    Knap werk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar haal je het vandaan!!!
    Ik zou hier dus nooit opkomen maar ik zie bij jou de ene na de andere schitterende creatie van poppetjes voorbij komen,
    Zo ontzettend knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat je toeschouwertjes net zo genieten als ik nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!