donderdag 6 februari 2020

rafting



















19 opmerkingen:

  1. dat loopt niet goed af.. dacht ik

    schitterend bedacht en uitgevoerd An

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig gevonden en spannend ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer héél knap gevonden van je !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi...en dan aan het eind je beroepsgeheim verklappen?
    Superleuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw... wat ontzettend knap en leuk gedaan weer.. kon echt niet raden wat dat water was hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zat mij al af te vragen wat en wie je waterval was.
    Maar dat heb je echt wéér TOP gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG waar blijf je het halen! Je creativiteit kent geen einde. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super.... weer knap bedacht An...!
    Op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Super, dit is echt schitterend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :-) ahhhhhhhh wat prachtig en je geeft méteen het geheim weg...

    schitterend An
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. P.R.A.C.H.T.I.G!

    Toevallig hier eens komen kijken, en dan ontdek ik dit creatieve pareltje! Dat smaakt naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik reageer op je blog, maar in wordpress belandt ik meestal in de spam

      Verwijderen
  12. Ook even groot op de pc al je KUNST bewonderd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je laat wel zien dat je creatief bent An.
    Prachtig gedaan weer, erg mooi om te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahahaha.... echt weer geweldig Anneke,
    en wat leuk dat je de uitvoering op zo een brede wijze met ons deelt :-)
    Echt heel knap gevonden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gewoon :-)
    Je bent een super creatie én bezige bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. An wat heb je dit weer kunstig bedacht,PRACHTIG!
    Dit doet me denken aan lang geleden
    we zaten ook in een kano maar die sloeg om.
    Groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!