vrijdag 8 mei 2020

enthousiast



Eindelijk, ons provinciaal domein is terug open!
Het is wel wat aanpassen want je moet nu een bepaalde richting volgen


Maar ik was het zeker niet vergeten hoe zalig het daar wandelen is
En gelukkig een stuk dichter van huis dan bv de dreef






In de ooievaarsboom, euhm de treurwilg, wordt er ijverig gebroed


Ook de reigers kijken uit naar de komst van de ooievaar


Voor de schapen had de quarantaine lang genoeg geduurd
Ze kwamen vol enthousiasme aangelopen
en na heel wat geblaat alsof ze veel te vertellen hadden
knabbelden ze rustig verder


Van enthousiasme gesproken:
het park is terug open van woensdag en ik ben al twee keer geweest 😉





18 opmerkingen:

  1. Fijn An dat je daar weer terecht kan, het is er ook heel mooi...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn de parken terug open ! Grappig dat de schapen zoveel te vertellen hadden :-D Mooie serie An, vooral die paarse bloemen kunnen me bekoren. Grtjs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh.. da's fijn voor je An! ben echt blij voor je, dat je weer wat dichterbij huis erop uit kunt!
    En ook weer mooie paarse alliums.. die gaan me later echt aan m'n nichtje herinneren, dat weet ik nu al. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. enthousiast.. dat kan ik me voorstellen An

    ik denk dat die reiger de verkeerde kant uitkijkt..

    knappe foto's

    alvast een prettig weekend gewenst




    BeantwoordenVerwijderen
  5. Piep bedankt dat ik mee mocht wandelen en voor de prachtige foto’s.
    Zo fijn dat je terug naar jouw favo-plekje kan
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit domein is zeker de moeite waard om te bezoeken (maar niet met teveel!). Jouw foto's bewijzen dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben blij voor je, dat je nu eindelijk eens deftig uit je kot kan komen !
    Die bieslook bloemetjes zijn zalig An !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heerlijk voor je An, en wat een zalige plaatjes kun je er schieten keigoed een richting is super:-)
    ik heb genoten van dit buitenblog
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hemels ! Wellicht het beste woord...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Fijn dat je daar weer heen kunt.
    Super mooie foto's heb je gemaakt van een mooie omgeving.

    Mooie serie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een PRACHT aan kleuren (en wellicht geuren) in dat domein. Je foto's zou ik hier zo aan de muur kunnen hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anneke ik ben zo blij voor jou! En heerlijk om te kunnen meekijken en wandelen. De vergeet-mij-nietjes, de sieruien, de ooievaars, het brugje. HAPPY, BLIJ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha An ,hier kun je heel blij van worden
    de vitamine voor een dag.
    Prachtig!

    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je deze wandeling weer kan maken.
    Ik kan me levendig voorstellen dat je hier van geniet want dat doe ik nu ook.
    Mooie natuur en een gevarieerd aanbod van dieren.
    En bovenal prachtig in beeld gebracht.

    Fijne dag en lieve groetjes,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat eht weer open is ook al is het met aanpassingen.
    Het is gewoon heerlijk om weer even in het gebied te zijn waar je graag heen gaat.
    En nu meot iedereen nog zijn gezonde verstand gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!