vrijdag 1 mei 2020

koffietijd...


en dan maar thuis cafetariaatje spelen :-)





15 opmerkingen:

  1. Zie ik daar Advocaat? HEERLIJK!
    En van je serviesje ben ik ook fan.
    Ik onthoud het cafetariaatje voor niet_corona-tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar is helemaal niets mis mee zo'n thuis cafetariaatje.
    Sterker nog het ziet er hier veel beter uit dan in menig café :-)

    Fijn weekend en groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat advocaatje ontbrak bij mij An

    leuke foto op deze vrij onstuimige eerste mei

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat doe je goed An, vandaag mag het best een feestje zijn...!
    Op naar een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met een speculoosje in de advocaat soppen...
    zalig lekker is dat :-)
    Een 1 mei zoals deze van vandaag hebben we nog nooit meegemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke Corona-koffie! Jouw cafetaria mag er zijn hoor inclusief servies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'k Mis jouw (wat dacht je!) en onze koffietjes met...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit koffietje zal evengoed smaken, zeker uit zo'n schoon servieske. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, het liefst zou ik even bij je langs komen om je niet te besmetten! We laten ons een beetje gek maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Ziet er lekker uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is jammer dat je die thuis helemaal alleen op moet drinken hè.. samen ergens een koffietje drinken is zoveel fijner? Al heb je dat keurig gepresenteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, dat blauwe serviesgoed met koffie en lekkere speculaasjes. Ik krijg er spontaan trek van...
    En wat zal het gesmaakt hebben!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een uitnodigend bakje koffie, leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou..... dan kom ik een keer naar jou cafetariaatje als reizen weer mag hahahaha...
    Ziet er heerlijk uit op deze foto.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!