woensdag 7 oktober 2020

geblaat


In het park zijn de meeste blaadjes nog groen, letterlijk ;-)
hier en daar zie je wel wat van die warme herfsttinten
Maar m'n aandacht ging naar het geblaat 
tussen de struiken door zag ik madam schaap die heel wat te vertellen had
maar de schapentaal ben ik niet echt machtig,
dus wie weet wat ze mij wou wijsmaken
 







Een vriendje kwam om het hoekje loeren
eens zien tegen wie madam zoveel te vertellen had 


 
En toen zag ik nog een mooie aardster
al lijkt deze schimmel toch ook wel wat op een zon


15 opmerkingen:

  1. Ze vroeg je vast of je haar mooi op de foto wilde zetten, en dat is gelukt...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Sprekende foto's zijn het. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk blaatverhaal boj je mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Luister maar naar je gevoel an, dan versta je elke taal 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze kennen je daar An en die wilde op de foto....zodoende

    een aardster kende ik wel niet

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zou ze toch vertellen An:)

    Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaach.. dat kan alleen maar iets goeds geweest zijn.. schapekopjes zijn altijd heel vriendelijk! ;-)
    Prachtige aardster!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Best wel grappig , dat pratende schaapje :-)
    Een schimmel als die van op je laatste foto heb ik nog nooit gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kwam hier ook eens een kijkje en geniet zeker van de mooie foto's.De aardster had ik verleden jaar in een hoekje in de tuin. Zal morgen eens gaan zien of ze terug op gedoken is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het lukt me niet bij jou te reageren, k verdwijn vast in spam
      heb al meerdere reacties achtergelaten

      Verwijderen
  10. Hoi An.

    Grappige schapen.
    De Aardster is erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WHoa die zwam heb ik nog nooit gezien!
    Schaap is best rond, misschien vertelde ze dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben geen kenner, maar ik heb de indruk dat deze madam een baby verwacht. Misschien was het dat wat ze je wou vertellen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja vermoedelijk, binnenkort eens gaan zien of er al een kleintje is :-)

      Verwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!