maandag 19 oktober 2020

showen



Deze mooie rooie zag ik ook plots blinken, een mini'tje
Gelukkig hebben we nog de paddenstoelen in deze coronatijden
waarin een mens al niet veel op zwier kan of durft gaan


Niet alleen is de grond een beetje te laag , als je dan al gehurkt zit 
dan moet je nog je camera kunnen stil houden ook,
sommige foto's zien er dan ook uit alsof ik aan slechte paddenstoelen gezeten heb ;-)
maar gelukkig hoef ik niet alle foto's in het prullenmandje te droppen
en heb ik er altijd wel enkele die ik kan showen 








Hou jullie gezond!







14 opmerkingen:

  1. Het zijn hoe dan ook mooie foto's Fotorantje. Een mini-statiefje kan eventueel een oplossing zijn voor het probleem. Die kan je in je handtas stoppen en zijn zeer handig om paddenstoelen te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooie reeks An

    paddenstoelen fotograferen is niet mijn ding

    waarom staan die ook zo laag bij de grond

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) zo mooi zo mooi hé An genieten van alles wat je zien geweldig
    jawel we blijven gezond en rond :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paddenstoelen fotograferen is nu eenmaal een laag bij grondse activiteit :-)
    Ik heb meestal een opengeknipte vuilniszak mee die ik op de grond leg. Zo blijf ik lekker droog :-) Je paddo foto's mogen gezien worden hoor !
    Ook hier doen we ons best om gezond te blijven !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iemand heeft van de rode boleet gesnoept. Niemand de deur uit! (-:
    Mooi hè, die paddenstoelen? Onlosmakelijk verbonden met de herfst. Sommige zijn zo fragiel...Je hebt ze prachtig op de foto gezet.
    Bewonderenswaardige groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie laag-bij-de-grond-reeks weer!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog es proberen.. want ik blijf altijd m'n best doen hè.. al wil blogspot vandaag weer eens niets van mijn reacties weten!
    Héél vaak knippen.. dat is de truc.. doe ik ook altijd.. dan zitten er sowieso áltijd wel een paar bij die je kunt showen op je blog hehe. Al had ik nu klaarblijkelijk een opgedroogde druppel op m'n lens gehad.. tjaaa.. dan kun je knippen tot je een ons weegt..! ;-)
    Maar jóúw foto's zijn weer supermooi geslaagd hoor.. complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Prachtige foto's An van deze mooie Paddenstoelen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor het delen van dit moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moet nog flink soepel zijn om tegen de grond aan je camera muisstil te houden.
    Ze zijn weer prachtig, de kleurtjes in de herfstnatuur! Verfrissend en verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feest is de herfst! Fijn dat je ons laat mee genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!