dinsdag 23 augustus 2022

leuk



mog, wie komt daar nu piepen boven het groen 
en wat een vreemd ding toch in de Leie

Het weekend van 13/14 augustus was broeiend heet
En dat was het ook nog toen ik op zaterdag om 19 u nog even naar buiten ging
Het was bakken in de zon
Maar ik wou persé nog naar de Leie
Niet dat ik er nooit kom, bijna dagelijks loop ik daar, 
(je weet wel, voetgangersbrugje over naar de brielmeersen)
maar ik had nu zeker een doel


Daar aan de Leie was er de 36e AVS balloonmeeting
en dit voor de tweede maal in Deinze
Gelukkig vond ik een goed plaatsje in de schaduw 






Zo'n dertigtal ballonnen namen deel




Neenee, ze allemaal hier zetten doe ik niet
dat zou beetje te veel van het goede zijn
En ik fotografeerde ze ook niet allemaal hé
Een kleine selectie, tussen de traditionele zaten er enkele leuke bij





















9 opmerkingen:

  1. Ja, dat zijn de leuke dingen op een warme dag...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig om die creaties te zienan ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk! Toffe foto's! Die 'Weba' is hier, van op m'n terrasje, ook een zeldzame keer te zien. Leuk, dat ik de plek herken waar je fotografeerde!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo een ballon meeti ng is altijd wel leuk en mooi. Was eens in Breda en keek toen ook mijn ogen uit naar de vele creaties . Die jij deelde vond ik ook mooi. Wens je mooie dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk dat het weer door ging bij jullie. Schitterend een ballonmeeting. Daar zou ik mij ook voor verplaatsen. Heerlijke kleurtjes in de lucht en een heerlijk piepend eendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Top An.
    Leuk deze luchtballonnen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke vrolijke serie is dit geworden. Mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een een mooie reeks met voor mij enkele bekende ballonnen

    op 2 september is er op de Grote Markt van Sint-Niklaas een bekende meeting

    vorige jaren speelde corona een rol

    hopelijk kan ik er nu wel naar toe gaan

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ze zien over vliegen vanuit mijn tuin. Superleuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!