dinsdag 2 augustus 2022

slapen

 

In het museum van de Verbeke Foundation kan je ook overnachten in diverse objecten
o.a. hier en dit met uitzicht op de vijver


Ook deze darm is een verblijf
je hoeft er niet door te kruipen, er is een deur 😉
'Casanus' van Joep van Lieshout

En hier kan je beschut picknicken


We dwalen verder de brousse in :-)
en blijven ontdekkingen doen, vreemde constructies, chaos...
Wie verzint het allemaal...


paarden van Ronald De Winter

Het is even tanden bijten hé bij al die indrukken en het lange postje 😉
'In memoriam de koeien' van herman de vries
In 2015 maakte deze Nederlandse natuurkunstenaar objecten
van genummerde koeienschedels en een installatie van 20.000 ton koeienbeenderen.
Voor hem is de totale installatie
“een poëtisering van de resten van deze zachtmoedige dieren die ik zozeer lief heb.
Een werk van vergankelijkheid, fragiel leven en concrete poëzie.”






We gaan nu wat rusten, deurtje dicht en op naar het vervolg


15 opmerkingen:

  1. Een originele manier om te overnachten. Wel leuk en mooi om zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An.

    Dit is echt heel erg leuk.
    Ook dat slapen daar.
    Super dat je dit laat zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het allemaal geweldig leuk en origineel.. moest wel hardop lachen om die darm met dat gat hahahahaaa! Zou juist leuk geweest zijn als je daar wél door naar binnen moest.. of eerder: naar buiten..!! whahahahahahahaa!

    Alleen die stapel koeienbotten.. nee, daar zie ik echt geen kunst in.. ik kreeg er onaangename kippenvel van.. associeerde het met de foto's van de stapels beenderen bij de concentratiekampen na de oorlog. Ik vind het dan ook geen 'poëtisering' van wat dan ook.. maar dat is mijn persoonlijke mening hè.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps.. gegevens weer es vergeten.. en het hoeft van mij echt niet anoniem. ;-)

      Verwijderen
    2. geen probleem, t was even gokken maar k had zo'n vermoeden ;-)

      Verwijderen
  4. Sommige dingen vind ik op foto mooier dan in werkelijkheid. Die verblijfjes worden ook vaak verhuurd aan kunstenaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die darm zie ik echt niet zitten
    ik zal maar in mijn eigen bed slapen

    groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleine slaap'huisjes'..., opent een perspectief...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha jij hebt er flink je tanden ingezet!
    Ik neem het bedje met zicht op de vijver. Kan ik dat misschien laten open staan anders straks een paniekaanval 😀. Nog zien of er een visje in de vijver zit voor ontbijt of het is kinneklop. Genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja, volle vitesse, er komen nog 2 postjes maar vandaag even niets

      Verwijderen
  8. Wat een plek! Mooie uitstapjes doen jullie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een fantastische plek is dit. Heerlijk dat je ons hebt mee genomen en dat we ook nog een bedje uit kunnen kiezen.
    Afz mvdfotokraam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veelzijdig. Het ene ligt me beter dan het andere. Er is in ieder geval voor ieders wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!