vrijdag 11 augustus 2023

helderheid



Het is altijd leuk om eens binnen te lopen in het Museum van Deinze en de Leiestreek
Ik hoef er alleszins al niet ver voor te stappen
Het Museum showt in de lopende tentoonstelling
het werk van de hedendaagse kunstenaar en schilder Jan De Vliegher (°1964)
Nog tot half september
Een abstract schilder, ook al schildert hij de werkelijkheid aan de hand van foto's
Hij schildert het licht. Het licht dat weerkaatst en reflecteert tot het loskomt van de objecten









12 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om zo'n museum te bezoeken. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die strandtaferelen vind ik echt geweldig mooi.. véél mooier dan dat aardewerk eerlijk gezegd. Maar de heldere kleuren zijn sowieso mooi fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werk van een naamgenoot 😀. Heldere kleuren op het aardewerk. Hou wel van zijn schilderijen. Knappe foto’s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar zitten knappe werken bij An

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig museum voor ieders wat wils maar prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel mooi om te zien eens misschien maar ben er niet echt een fan van. Toch bedankt voor het delen. Weekendgroet, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beelden aan zee vind ik mooi. OOk sommige borden vallen hier heel erg in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Zeer fleurige kunst objecten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van het werk van Jan de Vliegher word ik altijd zo blij. Die kleuren! Alsof dag en nacht de zon schijnt. Zelfs wanneer het een maand regent. Bijzonder fraaie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jan de Vliegher, ik kende hem niet maar door jouw foto's nu wel. Borden zijn mooi maar nog mooier vind ik die stranstaferelen. Wat een kleur, wat een helderheid.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!