vrijdag 8 november 2019

geborgenheid




17 opmerkingen:

  1. Een prachtige titel. Net of dat de grote de kleine beschermd. Heel erg mooi. Herfstgroetjes van mij en een fijne dag voor elke dag is wat ik je wens met mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een terechte titel bij deze knappe foto An

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zóveel te zien op deze foto.. maar inderdaad.. het straalt geborgenheid uit.. die grote paddenstoel over die kleine.. schattig eigenlijk hè!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Psje.. als je dit postje nou de titel 'moedeloosheid' had meegegeven, hadden we er allemaal een hoofd ondersteund door een hand in gezien..! ;-)

      Verwijderen
    2. Inderdaad, net alsof iemand steun geeft, een mooie gedachte

      Verwijderen
  4. Inderdaad...en prachtig van kleur en compositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke titel bij deze schitterende foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi An, de grote zal de kleine wel beschermen,
    prachtige foto.
    ene héél fijn weekend hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, idd het kleintje staat fijn droog...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anneke, op deze foto ben ik helemaal verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe mooi toch, de herfst!
    Mooie foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi An.

    Super mooi An.

    Prachtige foto.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je foto is als fluweel voor mijn ogen. Zó mooi en zoveel zachtheid in één foto. Als ik een kabouter was, ging ik dáár liggen!
    Fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!