maandag 11 november 2019

schattig



Zooo, die zat hoog en droog mooi te zingen,
Lekker genietend van de zon
Soms denk ik dat steeds hetzelfde roodborstje me komt groeten in het kleine park
maar dat mag ik vergeten,
de beestjes kunnen maar hoog uitzonderlijk twee jaar worden
En herkennen zou ik hem/haar al helemaal niet want alle roodborstjes zijn bijna identiek.
Zelfs mannetjes en vrouwtjes zijn bijna niet te onderscheiden.
En toch blijf ik ze op de foto zetten alsof ik ze voor het eerst zie,
ze zijn dan ook zoooo schattig







13 opmerkingen:

  1. Een hemelsmooi modelletje, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee heel fraaie opnames An..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Schattig vogeltje inderdaad.. maar wel één van de brutaalste vogeltjes die er zijn heb ik me weleens laten vertellen. 't Was ook niet voor niks dat ie in dat kinderliedje op het raam zat te tikken hehe.
    Hier hebben de buren een grote voederpaal in de tuin gezet en is het nu een af en aan vliegen van halsbandparkieten. Mooi, maar niet zo schattig..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, je hebt groot gelijk en ze zijn ook en blijven fotogeniek...die kleine doerakken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze hebben bij mij ook een heel speciaal plekje An, het zijn denk ik boodschappertjes uit de hemel, en ohhhh als dát toch eens zou kunnen hé, de mens zoekt troost, en het maakt niet uit waar het vandaan komt... ik vind het een erg troostrijke gedachte :-)
    supermooie foto's kon je van het diertje maken, dat is je wel gegeven :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super mooi An, ik houd van de Roodborstjes.
    Super mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anneke, hoe mooi die vogeltjes. Wat trek jij de diertjes toch aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o zo schattig deze vogeltjes.
    Dankjewel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is alleszins een heel mooi exemplaartje, Fotorantje. En ik heb zo de indruk dat hij jou heeft herkent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, "Schattig" is het woord dat heel goed past bij dit kleine vogeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Parels van foto's maar wat wil je met zo'n onweerstaanbaar knap vogeltje. Echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik dit mooie roodborstje in de vergroting bekijk dan kan ik werkelijk alle veertjes tellen :-)
    Roodborstjes blijven ook schattig om te zien en..... om te fotograferen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!