maandag 4 november 2019

post


Huh, en dan nog wel kabouterpost?!

jaja, het stond er in het groot op geschreven,
en nee niet omdat iemand weet dat ik niet van de grootste ben 😛


Heel voorzichtig opende ik de omslag...

Enkele bange ogen keken me aan
ze kwamen dan ook van ver,
uit het Nederlandse kabouterbos




Na eens goed rond gekeken te hebben
kwamen ze stilletjes één voor één uit hun reistuig gekropen






Wat zijn ze mooi en schattig hé
het zijn dan ook kabouters die een goed doel helpen, ja die wou ik wel steunen
Dien zorgde voor hun ontstaan, je zou haar de kabouterschepper kunnen noemen
Als je ook zo'n inwoners wilt moet je maar eens bij Dien zien





De kabouters kregen zelfs allemaal een naam,
als dat niet leuk is


Nee ik hou ze niet allemaal voor mezelf
Enkele krijgen nog een nieuw verblijf





19 opmerkingen:

  1. De schattige kaboutertjes zijn al toegekomen bij jou :-)
    Ik wacht nog al tot de postbode ze in onze bus deponeert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kerels zijn het toch hé An, ik ben weg van ze, al zie ik ze zelfs in mijn slaap tevoorschijn komen, ik vind het zó leuk om ze te maken, ze hebben allemaal een eigen dingetje. ze zijn uniek... heerlijk dat ze bij jou zo'n fijne plek hebben gekregen , j e bent een lieverd An.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag er bij Hans ook al aankomen.. die kaboutertjes reizen de halve wereld rond blijkbaar! ;-) Je hebt er wel een flinke roedel.. maar het zijn dan ook best leuke kerstkadootjes hè! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt lieverdjes hoor en bij jou vinden ze vast wel een mooi stekkie. Vergeet je niet de boom voor hen want daar slapen ze ook soms graag in. Heel mooi gemaakt ook zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, het wordt druk in huis bij jou...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An.

    Super leuk An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi, en knap, en lief hè? De mijne hebben de reis ook goed doorstaan. Ze waren alleen wat dorstig (-: Die Dien is me een partij creatief! Leuk dat jij ze ook hebt, Antje. Hebben we nog meer gemeen (-: Alleen van het kijken naar je foto's word ik al blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en mooie foto's van de kabouters.
    Mooi hoor An.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en grappig tegelijk zijn je kabouters.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk initiatief. De kaboutertjes lijken een beetje op kerstmannetjes. Onder de kerstboom zullen ze straks zeker en vast een plekje vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziede wel, ik zei toch dat dat enkel maar charmante post kon zijn! Zo lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooi initiatief voor het goede doel An

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn wondermooi ik zag ze al op de blog van Dien, zo knap geschilderd! Je hebt er mooitjes ontvangen. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kreeg ook van die vrolijke post.
    Wat zijn ze leuk he...

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!