maandag 18 november 2019

opschepper




13 opmerkingen:

  1. Hahaaa…, daar is ze weer ! Heerlijk 'kleintje' !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) ha An, dit is weer een héle leuke mini:-) prachtig gedaan,
    hoe gaat 't nu ?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een figuurlijke opschepper. Gelukkig maar want ik verkeer niet graag in het gezelschap van een letterlijke opschepper. Ik vind 'm weer geniaal!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er valt wel wat op te scheppen hè..! hopelijk schept ie er niet over op..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Ik geniet altijd van deze leuke creaties.
    Super gedaan An.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt nogal geluk, Fotorantje, met die mini-mensjes die je tuin zo netjes opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahahahah........ zo ook deze dus.
    Ik zou willen dat ik zoveel inspiratie had ;-)
    Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een inspiratie geen gebrek An

    heel knap en grappig

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!