vrijdag 3 juli 2020

we can't stop...





19 opmerkingen:

  1. zo mooi zowel foto als tekst en zo waar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ aaim in love

    Wat prachtig An
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kรณnden we dat maar.. :-/
    Prachtige druppelfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ! Een druppeltje dat z'n weg zoekt op een bloemblaadje. Knap gedaan Fotorantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bijzonder mooi in woord en beeld An

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekst bij schitterende druppel-foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De onderste is toch wel heel bijzonder met de weerschijn er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Prachtige foto's met de druppels.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! En zulke mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie druppeltjes macto fotografie !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier hou ik van An.
    Prachtig vastgelegd deze druppels.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The The. Uncertain smile. Een van mijn favoriete nummers.
    Volgens mij - als je goed kijkt (-: - kun je de hele wereld in de waterdruppel zien. Konden we sommige problemen of gevoelens maar zo klein maken...
    Heel mooie combinatie van foto's en tekst ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu ik net je laatste blog heb gelezen weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik hier moet zeggen.
    Ik associeer deze druppel nu met het verdriet wat er is.
    Wel een prachtige druppel en heel mooi weergegeven.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!