donderdag 29 juni 2023

bewust kijken


Al jaren zeg en voel ik het
 Op m'n blog omschreef ik het hier (klik) al in 2018

Onlangs las ik er een artikel over
"Heel bewust kijken naar de wereld rondom jou, ik noem het ‘yoga voor de ogen’.”
"foto’s nemen maakt je gelukkiger".
dit zegt fotograaf Joost Joossen en hij schreef er een boek over
‘One Photo a Day Keeps the Doctor Away’ 
Je hebt er niet eens een chic fototoestel voor nodig
en perfect of kunstig hoeven ze ook niet te zijn
Groene distelsnuitkever

9 opmerkingen:

  1. Yoga voor de ogen, prachtig gezegd. Maar deze foto's zijn wel perfect en kunstig hoor. Complimenten,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi gezegd en die yoga voor onze ogen laat je goed zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foto's nemen maakt gelukkig. Ernaar kijken ook. En prettig om zien hoe jij al die beestjes zo mooi in beeld brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joost Joossen heeft dat héél goed opgemerkt ! Foto's maken is totale vrijheid beleven 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yoga voor de ogen

    met deze foto moet het lukken An

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij heeft gelijk, en jij ziet het, kan het ook 'mooi' vastleggen!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan niet anders dan die mens gelijk geven en jou ook. Het plezier en naplezier is twee keer plezier. En ik geniet weer hard van je foto’s! De meerkoetjes lopen precies over het water en hoe mooi is dat insectje 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi An.

    Wah An, dit is prachtig.
    Super mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tip wil ik onthouden, en voortaan misschien wel toepassen, dat van die one photo a day.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!