vrijdag 13 augustus 2021

linten



In het begijnhof zagen we nog een kunstwerk
in kader van de triënnale die momenteel in Kortrijk loopt.

In het internationale kunstproject Paradise
staat de utopische droom van het paradijs centraal


'In The Wonderful World of Abstraction
nodigt Jacob Dahlgren het publiek uit om te verdwijnen
in een kleurrijke zee van satijnen linten.
Aan de buitenkant komt het kunstwerk tot leven
door mensen die in en uit de kleurvelden meanderen.'

Binnenin moet je je een weg banen tussen de duizenden linten,
beetje claustrofobisch zijnde liet ik Lies voorgaan en volgde haar op de voet,
toch blij dat ik er uit was 😉



15 opmerkingen:

  1. mooi fotoverslag, dank je! ik zag heet life, maar op foto, zie ik het scherper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al je fotowerk vind ik prachtig, An.... vandaar dat ik niet vaak reageer! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel kleurrijk allemaal...!!
    Mooi vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw, Leuk zeg ! Daarin wil ik ook best wel eens 'verdwalen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh.. ik ben ook claustrofobisch.. zou er alleen ook niet in gaan denk ik!
    Wel heel erg kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volg de gids...! 'k Was ook niet zo'n held...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al die gekleurde linten geven bij mij een heerlijk zomers gevoel.Altijd zeer mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. blij dat ik er uit was An

    knappe foto's

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi An.

    Wat leuk en kleurrijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al die mooie kleuren, je wordt er blij van An.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuk! idd, al die kleurtjes die gaan bewegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amaai, verdwalen tussen de kleurige linten, het zal je maar overkomen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jawel een en al lint, je ziet niks anders

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!