woensdag 4 augustus 2021

ontdekken


We lopen nog steeds tussen de beelden
Er is zo veel te ontdekken in het Middelheimpark
Zoals dit kunstwerk van Henk Visch: Morgen is alles anders
Zijn het bloeddruppels of tranen?
Zelf zag ik er grote rode kabouterpinnenmutsen in
wat natuurlijk niks te maken heeft met 'morgen is alles anders' 

Ik geef maar hier en daar wat uitleg bij de beelden
Voor meer foto's en uitgebreide info kan je bij Joke terecht
zij heeft er echt haar werk van gemaakt in de diverse postjes 

De Wandelende Zusters. 
Een beeldengroep van de Italiaanse beeldhouwer Elia Ajolfi

De esthetische observeerder




En zo stappen we verder naar volgend blogje


8 opmerkingen:

  1. Piep wat fijn om mee te wandelen meid
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An.

    Prachtige kunst objecten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer.. ik zag er trouwens uien in in dat beeld van Henk Visch hahahaa! en kreeg er ook tranen van in m'n ogen..! ;-)
    De beeldne op je collage onderaan vind ik allemaal even fraai!
    Ik blijf graag meekijken naar jullie kunstige uitstap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij Joke ontdekte ik de mooie kunst. Kunst met wegwerpmateriaal heeft bij mij altijd een streepje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je-weet-maar-nooit..., als kabouters de touwtjes in handen nemen... Stuur ze (ook) maar naar Brugge! Mooie bronzen beelden!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk te zien hoe jij en Joke dat bezoek in beeld brachten.Bij Joke was ik al geweest maar hier vind ik het even leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Indrukwekkende Africaanse kunst is dit, Fotorantje

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!