dinsdag 22 februari 2022

putjesmaker...

 ... van koeken

13 opmerkingen:

  1. Nog maar es proberen.. het lukt hier vandaag niet zo goed!

    Ik heb me altijd al afgevraagd hoe die putje in die koeken komen.. en nu weet ik het! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hij heeft er vast een dagtaak aan...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMMMMM, heerlijke koekjes....mét putjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een niet te onderschatten karwei An

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog eens proberen want gisteren kon ik niets nalaten. Nu even de laptop erbij genomen.

    Dat ventje heeft werk, nog zijn leven lang. Weer knap creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n schoontje! Bijna gemist... Zag geen linkje op FB!?
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. chapeau om al die gaatjes te maken. Zal er in het vervolg aan denken als ik zo eentje eet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die heeft nogal zijn werk. Zoveel putjes moeten maken.
    Leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aha !
    Zo worden die koekjes dus gemaakt ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij toch een echte creatieveling. Zoals altijd heel plezant.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb wel koek maar zonder gaatjes - waar huur ik deze hardwerkende mannen?

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!