woensdag 16 februari 2022

rioleringswerken

 





16 opmerkingen:

  1. Zo die mannen zijn goed bezig, tegen 15u mogen ze er een paar bij mijn kopje koffie komen leggen :)

    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An.

    Hoe verzin je toch iedere keer weer zo iets leuks.

    Super gedaan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer....hoe kom je er op !!
    Zo fantastisch en zo leuk en mooi gefotografeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaa.. hopelijk zijn dat géén gebruikte rioolbuizen..want dan weet ik niet wat dat bruine randje is..! hahahaa!
    Geweldig leuk gevonden weer An! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) dat riekt naar koffiedrab An :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe kom je er op An ..

    knap werk

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die rioolbuizen wil ik graag 'wegwerken'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai, en ik maar zeuren over een nat kruis! Gelukkig is mijn riolering koekbestendig... Een hug voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw creativiteit kent geen grenzen. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou de buizen niet onder de grond steken hoor. Ik zou ze opeten.
    Weer goed gevonden, Fotorantje !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeeeeeeerlijke werken. Ik stel me direct kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn hier ook aan hetw erk maar die zagen er niet mooi en lekker uit hoor. Super idee weer van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan en mogen die mannen dan de chocolade uiteinden opeten? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n rioolbuizen wil ik ook wel eens plaatsen ;-)
    Wat een zalige fantasie heb je An !

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!